2014年6月23日

越來越多用途 , 真係無左佢都唔得 ~~~~~

現代都市人 ... 流動充電池真係唔可以無係身


因為無時無刻你都可能需要佢


d.qual Powerware 5000 Freedom流動電池

電池芯 : 2500mAh Li-Polymer Battery Cell X 2


雙輸出口 + 無線輸出

輸入 : 1A/ 5V DC (最大)
輸出 : Output 1 : 2.5A/ 5V DC
Output 2 : 1A/ 5V DC
無線輸出 : 1A/ 5V DC (QI無線充電基準)

方便易用


今次D個仲配埋電筒 ... 正呀... 
有時摸黑搵野 ... 真係突然間連電筒係邊都唔記得呀

充電後 ... 就用得 ... 
用來差電話呀 , 平板個D唔在講 

近排比我諗到個更好用的用途
(可能一早大家都知 , 但我真係而家先有諗到呀 ... 哈哈)

就係咁啦 ... 
登登登登 ^^


睇唔睇到 .... 
我用左來插外置風扇呀 ^^

因為公司冷氣不足 ... D風吹唔到我個位
但買大風扇又無位插 . 最後就買左 USB 風扇
初頭都係插係部腦到 ... 但後來諗諗下
都係 USB 輸出 
唔知用流動電池得唔得 .. 
點之一試就 WORK .. 勁方便呀 !!! 
而家可以將佢周圍擺.. 唔會郁住呀 ^^

我有時仲會拎佢去供電比 USB 床頭燈 tim 呀 ^^
真係好環保 . 唔洗用電芯 

近年越來越多新款又靚的流動電池

想了解更多 , 可以去佢地 facebook 看下呀
https://www.facebook.com/dqual.Powerware?fref=ts

**鳴謝產品由 d.qual 提供**
*****************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言