2014年3月4日

123 PERFECT ^^

話說情人節時 . 收到禮物 ... 而家開估話比大家知係咩啦 ~~~


就係 Bourjois 最新出既
CC Cream Collection



123 Perfect CC cream
123 Perfect CC Eye cream
化妝掃

平時小化妝的我 . 望住佢地都覺得好似好易用咁

123 PERFECT CC CREAM
全新底霜系列 , 粉底和護膚品的完美組合
100% 修飾您的膚色和全日鎖住您的水份防止流失

收到時仲有膠包住 . 保証無人開過


佢有3大修護膚色色素
Apricot 杏色 – 抗疲倦
Green 綠色 – 遮蓋紅印
White 白色 – 抵制黑點/色素沈澱

同埋仲有 SPF15 .. 朝早出街時 . 又好方便
尖咀頭 . 份量易控制


上面時我鐘意按印上面 ... 之後再用掃上
用掃打圈上面 ... 佢質地細滑
感覺超好 ^^


Before & After 都唔洗打一睇都知邊一邊係前後啦
因為我平時面好易紅 .. 又有紅印
佢一上面後 . 真係可以令我膚色靚D 
仲有白裡透紅的感覺 .. 嘻嘻

跟住就到眼仔

123 PERFECT CC EYE CREAM
老實講 ... 我黑眼圈都唔細 .. 用左佢之後
真係可以令您雙眼更明亮更FRESH


接近眼黑的筆咀設計 ... 好正
而且佢仲有遮瑕 , 修飾缺陷功效
又有 SPF 15功效對抗UVB紫外光線

真係非常之好


係黑仔到點點下 .. 就搞點啦


就係佢地 . 就可以令我每日反工都更快更簡單
平時趕反工的你 . 都快D試下啦 ^^

想了解佢更多 . 可以到佢地 Facebook 看下丫
https://www.facebook.com/BourjoisHongKong

**鳴謝產品由 BourjoisHongKong 提供**
*****************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言