2014年2月26日

美白就從現在開始

話咁快就2月尾 ... 好快就夏天啦
所以而家要加速進行美白行動

CLARINS推出全新鏡光透白系列


一套三款

24小時觸發水潤透白力
全新透白成份超強深透 , 完美折射剔透光芒
袪黃 , 淡斑 , 肌底亮白徹底釋放

Brightening Hydrating Emulsion SPF20 
鏡光透白乳液 SPF20
$520/75ml


蘊含「透亮複合因子 TransLuminescentComplex®」
為每層肌膚細胞袪黃、淡斑,結合「超微型透明質酸」
表皮及真皮層細胞均得到雙重保濕,提升肌底水潤透白力

同時含有SPF20 / PA+++及白茶萃取物 White Tea Extract保護肌膚免受污染及紫外線侵害
不含油脂配方加入繡線菊萃取物 Meadowsweet Extract 及大米澱粉 Rice Starch
令肌膚水潤透白 , 膚質全天啞緻 , 輕易打造持久透白肌膚 ^^

質地極緻水潤 , 同埋好滑 ... 好易推開

Smoothing Brightening Night Cream
鏡光透白修護晚霜
$560/50ml


於晚間肌膚再生的黃金時間進行重點美白修護
印度吉納樹精華 Indian Kino Tree Extract 及檸檬萃取物 Lemon Extract
加速肌膚再生 , 袪除暗啞及粗糙角質

質地都係好滑 .. 好易推 .. 吸收得好快添呀 !!! 

最後就係我最愛的精華 !!

Intensive Brightening Serum
鏡光透白精華 
$600/30ml


要締造完美亮白 , 關鍵就是激發肌膚水潤透白力
從肌底綻放剔透亮白光澤!

早晚我都會用足佢 , 跟住再加上精華 ... 全日24小時都要加速美白

而佢重點撃退黑色素
仲全面發揮袪黃、淡斑、保濕四大功效
透白力一觸即發 , 肌底亮白光澤 
我諗可以好快成功 !!! 

用左几日 . 同事都發現我白左D . 真係勁開心


但同事話我白左之餘 . 仲問我過年係咪食左好多 ... 
唉 ... 而家脹爆啦 ... 要努力減減減先得啦 T_T

**鳴謝產品由 CLARINS 提供**
*****************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言