2013年12月13日

在公司不能缺食品

一日留係公司的時間真係仲多過坐係屋企
所以我一向都好鐘意買好多不同既零食放係公司

但因為開始減肥後. 就決定減小垃圾食物
轉食餅乾類

但原來餅乾類都有好多種
而我就會選擇一D有注明話"不經油炸"的.. 
咁自我感覺都會健康好多

所以今次試左佢地


D個由"美味棧"出品的咸餅乾

有兩隻味道 , 燕麥 & 有機亞麻籽
400g (16 包裝)


蘊含燕麥及有機亞麻籽的咸餅乾不經油炸
少油高纖又不易致肥


獨立包裝方便攜帶
健康又有益 , 真係每日食都無問題


試食試食 ^^
好 , 好香口

我個人就鐘意亞麻籽味啦... 因為佢有一粒粒亞麻籽 ... 
好有口感 ^^

現在佢地已經成為左我工作時的良伴
OT 都係靠佢地幫手呀

** 鳴謝產品及有關資料由 美味棧 提供 **
*************************************
Love & Thanks
Silvia ( 詩詩 ) : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言