2013年11月20日

長跑 ?? 短跑 ?? 馬拉松備戰 ??

我諗 , 有好多朋友仔都同我一樣
跑步主要都係想 Keep fit , 希望可以令身體好d

但其實我地平時跑步時 . 有無咩係miss左既呢 ?
係跑步前有咩事前熱身或者伸展應該做下 , 可以令身體減低受傷機會呢 ?

咁d一d我一向都唔係好知 .. 

咁因為遲下 2 月就有馬拉松d個一年一度的活動
市面上都推出左好多不同既活動講座
主要都係講下如何備戰馬拉松

咁我朋友公司都搞左個咁既活動 ... 
佢除左介紹馬拉松備戰外 , 仲會教大家好多野

其中有兩 part 我覺得都好岩各位平時會跑步的朋友仔聽下

如何進行訓練前熱身及伸展
預防傷患四大法則及處理方法

而詳細資料如下

*****************************************

講座主題 : 前期準備,提升表現方法 及 預防傷患知識
講師:曾任中國國家體操及網球代表隊之隨隊物理治療師陳慧瑩小姐
時間:2013年12月7日下午3:00pm至5:00pm
地點:尖沙咀
入場費 : $70

*****************************************

咁朋友仔話 . 如果我介紹去聽d個講座的話 . $30 就可以入場
真係好抵呀 !!!!

而且入場仲有禮物包送 , 我覺得都ok既
咁有興趣既朋友仔快D填一填以下表格 ... 我會 email 反d資料比你架



***************************************** 
Love & Thanks 
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com 
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言