2013年11月13日

自家整洛神花 , 有益又好飲 ^^

其實我係第一次接觸 "洛神花" 的
個日因為老闆行過 , 見到新鮮的 . 
佢買左後 . 我問佢有咩好 . 佢話可以清熱消脂喎 ..

咁見几得意 .. 又買回來試下


買左回來 . 上網搵下D資料

*****************************************

洛神花的利用價值相當高 , 花、根、種子都可以當成藥用
其中種子在藥典中記載具有強壯、利尿、輕瀉的功效
果萼片則有清熱、解渴、止咳、降血壓等效用
而去子實後新鮮的果萼還含有蘋果酸 , 可以作為果醬、果汁、果凍、茶包、蜜餞及清涼飲料
加糖發酵可以釀酒

而未熟的果萼可以作為醋的原料或當蔬菜 , 嫩葉生食或熟食都可以
幹莖有纖維可作為紡織和造紙的用途

洛神花含有豐富的花青素、黃酮素、多酚
可以養顏美容 , 有調整血脂 , 維護肝臟健康的作用

洛神花具有解熱、抗高血壓、治療肝病、平衡身體內的酸鹼值的效果
酸酸甜甜的洛神花茶 , 也是台灣炎炎夏日最佳的消暑飲品

*****************************************

嘩 ... 真係唔睇唔知 . 原來D一D係咁有效用的
不過我估係要長期飲用先有效啦 ~~~~~

第一次 .. 要試下咩味先可以再決定長唔長期飲 ^^

所以我就動手 .. 開始煲我第一次搞的

" 洛神花果汁 "


我上網見 . 有D網友好有心機咁一粒粒整D果子出來 ...
但我比較貪快 .. 所以手起刀落
係佢個底部 .. 緣邊剪一下 .. 跟住就可以果子同花葉分開架啦

雖則好似快D ... 但我搞D一大堆 . 都搞左我半個鐘 =_='


搞點好曬 .. 洗乾淨
跟住加一大煲水 ... 其實水份量 .. 都係控個人調制
D到大約半磅 ... 我煲大約係4L 水啦

煲大約 45分鐘 .. 跟住跟個人喜好 
可以加冰糖 或 蜜棗 去調味

但我就乜都無加 ... 試下原味先 ^^


煲好後 . 紅卜卜 .... 好似草苺汁咁既樣
味道方面 .... 
原來佢同我平時飲開的山楂水係同一個味架 !!!
都係酸酸地咁 ... 非常開胃 

好好飲呀 ^^
所以而家我每星期都會煲一次 ... 
平時一日大約會飲1-2杯啦 ... 夏天時可以放雪櫃
D排涼左 . 我會煲小D水 . 等佢濃味D後 , 放雪櫃 . 飲時加D暖水去中和下

應該都唔錯既 ^^

最愛分享自家整 ... 下次再整野再同大家分享丫
^^

*************************************
Love & Thanks
Silvia ( 詩詩 ) : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言