2013年9月13日

30倍美白親體驗

一向好易黑的我 , 美白真係好重要

今次我接觸到佢
PeterThomasRoth 卡姆果30 倍維C美白精華
$860/50ml


PeterThomasRoth 既產品都係第一次用呀
之前都聽唔小朋友講過 . D個牌子唔錯 . 好用

今次我終於可以親身試下啦


卡姆果 : 明亮肌膚令肌膚更有光澤 , 撫平細紋及皺紋
維生素A、D及E : 具抗氧化功效 , 對抗自由基


我最愛的泵泵裝 .... 仲有蓋 cover 
感覺相對衛生

產品本身功能 : 提升肌膚明亮度 , 改善膚色不均
提高膠原蛋白生產 , 改善及撫平細紋及皺紋


泵出來 ... 好水 ... 
我初時仲以為係 gel 裝的 , 真係估錯曬 ... 
佢係勁水的精華水 , 但 ....... 又吸收得勁快
同埋超香 , 有好清既花果香味 . 好正

係隻手到試 . 最快見到的係淡紅

上面看下先 .. 嘻嘻


上面質地 . 係水 .. 但就無話流到周圍都係
一滴上面 , 好快就好似吸收左咁 
乾左 .. 哈哈 

我用左大約個几星期 ... 
美白程度又唔會話超級明顯
但就覺得皮膚好左 ... D色水好左D
而且佢真係吸收得好快 .. 唔會用左後好笠咁
真係几正呀

我會keep住繼續用 . 希望會繼續白白白啦

** 產品及有關資料由PeterThomasRoth提供 **
*****************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言