2013年8月28日

日用夜用 . 控油修護好幫手

唔知點解 , 一到夏天 , 我就會油面上身
T字位的油 .. 真係令我好煩

所以今次試用左一個自己連自己都未接觸過的品產品

REN


以上的係一支日用一支夜用
好方便 ... 只要早晚用 .. 就真係可以減小油油 ???
等我試下

MAX MOISTURE CONCENTRATE(日用)


全方位保濕透亮配方 , 瞬間為肌膚注入水分 , 增加肌膚幼滑感和舒適度
適合膚質:所有膚質合用(特別適合乾性/ 缺水/ 敏感肌膚)


質地好細滑 ... 又好易推
有D水的感覺佢仲話有效提升水分 , 回復柔滑彈性 , 水潤透亮 , 令皮膚及健康亮澤

CLEARCALM3 REPLENISHING NIGHT SERUM(夜用)


淨肌、抗菌、舒緩、降紅、控油、預防及改善暗瘡
適合膚質:油性/ 易長暗瘡


係膏狀的 ... 上面後唔會痴笠笠咁
推開後 . 吸收得好快 . 仲好幼滑
用左一段時間 ... 真係几好
我覺得自己的油面開始有改善 .. 
T位的油 ... 無再好嚴重 .. 真係好開心

因為我搵唔到佢既網址 ... 如果大家想試下佢地既質感
可以去佢地既銷售店看下

HARVEY NICHOLS Beyond Beauty
1/F Beyond Beauty The Landmark, 15 Queen's Road Central, Hong Kong
Tel: 3695 3388

BEAUTY BAZAAR Beyond Beauty
Level UG1, The ONE, 100 Nathan Road, TST
Tel: 3906 2322

HARVEY NICHOLS Beyond Beauty
Pacific Place, 88 Queensway, HK
Tel: 3968 2512

**鳴謝產品由"REN Skincare"提供**

*****************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言