2013年8月6日

用時間找回美白肌膚 [ ANNECY原美白高效系列 ]

(廣告 : 資料及產品由Annecy提供)

由陳豪嫂代言既 Annecy 近年見多左
但用就真係未用過啦 ... 今次終於有機會去試下佢地既產品

14天原美白高效系列


新研發高、低分子透明質酸 雙管齊下完美保水

具 9倍美白功效 , 產品糅合瑞士α-熊果苷及優質雙重透明質酸
能極速淡斑袪黃 , 同時為肌膚注入 500 倍超強水份
可以長時間保持透白潤澤美


1套5件 .. 只要每日KEEP住用
咁就會令你全面都得到獨有的美白效果

ANNECY原美白高效淨白去黑頭面膜
$77.9 / 50ml

瑞士α-熊果苷精華能速效淨白亮膚
高、低分子透明質酸為肌膚注入水份 , 並幫助鎖緊水分防止肌膚出現繃緊
潔面時以泡泡袪角質層 , 同時收細毛孔


配方含有黑茶酵素和大溪地天然黑珍珠萃取物
有效提升肌膚光滑度、紅潤度及改善色澤 , 促進皮膚更生

每星期我都會用2-3次架 , 通常都沖涼前都會用佢


只要簡單的 . 吱係個鼻到 . 跟住按下按下 , 神奇既事就出現啦
會起波架
哈哈 .. 跟住就 HOLD 大約 10分鐘左右 .. 就OK 
用左兩次 . 效果都唔差呀 ... 會繼續用的 ! 

沖完涼洗完面後 . 就會用佢

ANNECY原美白高效亮白明眸眼霜
$66.9 / 15ml

能速效淡化眼周黑色素 , 明顯淡化黑眼圈
更可祛除眼部浮腫及收眼袋 , 提供水潤養份 , 仲有效預防乾紋
讓眼眸重現閃亮魅力


蘊含黑茶酵素配方
有效提升肌膚光滑度、紅潤度及改善色澤 , 並添加獨特大溪地天然黑珍珠萃取物
促進肌膚更生,回復肌齡年輕。

眼霜我都係鐘意吱吱裝的 .. 因為份量容易控制d


我個黑眼圈真係唔簡單
用左几日 . 都有小小效果 .. 眼紋淺左d之外 . 色素仲減小左
我諗我都要繼續努力日日用 ... 希望將來會再好d ! 

跟住就係用我最愛的精華

ANNECY原美白高效亮白精華素
$88.9 / 30g

精華素蘊含瑞士優質α-熊果苷 , 獨有配方能帶來高出 9倍之美白效果
連續用 14天 , 即有明顯淡斑效果﹔精華素同時蘊含優質高、低分子透明質酸
能由底層保濕 , 針對性地減淡色斑 , 抑制黑色素生長
速效去黃和均勻膚色 , 令肌膚透亮嫩白


因為暫時明顯既斑都未有 (touch wood)
哈哈 .. 但我知我底層一定有 . 所以都係時候未雨綢繆架啦


質地非常水潤 .. 一上面就流走
所以要快d搽 ... 
不過輕按後 . 好快就吸收曬
唔痴手 ... 几好

最後 . 訓前就要用d個懶人最愛
Sleeping Mask
100g


我平時都會full下 paper mask 既
但有時真係太忙 . 無時間full paper mask 的話
我就至愛用 sleeping mask 架啦


sleeping mask 最好就係用後可以訓
我習懷厚 full 後 . 係床到打多陣機就去訓lu

GOOD NIGHT ~~~

第二朝起身 . 水潤美白效果 ... 一齊有曬

跟住早上出門前 .. 當然係要用防曬啦


ANNECY原美白高效亮白防曬凝露
$66.9 / 50ml


於日間為肌膚進行美白 , 同時具有SPF30防曬功效

能阻隔紫外線UVA / UVB直接照射肌膚

防止皮膚受紫外線侵害和預防老化

集美白、保濕、防曬三大功能於一身


防曬真係不容有失架 ... 因為要美白 . 首先當然要係防止變黑先啦
所以防曬一定不可缺少的 ... 記得日日出門口前都要用呀 !!

咁搽埋防曬 . 就可以出街啦
而家美白就 any time 都係我面上啦

very good !!!

佢地係萬寧獨家發售架 ... 想平價美白 .. 去看下啦 ~

*************************************
Love & Thanks
Silvia ( 詩詩 ) : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言