2013年7月30日

吃醋就可以有益健康 ?

其實之前我一路都有自整果醋的


自家整真係好簡單 .. 但唯一最唔好的
就係每次都唔可以整太多
因為屋企細丫麻 . 邊有咁多位一次過浸好多

所以 .. 唯有搵下市面上有邊D係有保証全天然的果醋

就比我搵到佢


台灣入口純釀水果醋
$120 / 一盒兩枝各600ml

但其實 ... 點解要飲醋呢 ?
因為其實醋真係對身體好好的
醋係天然既食品 , 最大的貢獻在恢復身體本來就具備的防衛弁鉬P自癒能力
所以我一路都好鐘意飲 ... 但因為懶 . 但好彩搵到天然純正的 , 所以值得試下

而醋對身體的 7 大好處 : 
(1)增強免疫力 
(2)營養素豐富 
(3)是鹼性食品 
(4)活化細胞 
(5)補充鈣質 
(6)迅速消除疲勞 
(7)幫助胃而不傷胃 


有水蜜桃味 同 蔓越莓 兩種口味

【水蜜桃醋】
具豐富的美顏價值 , 其肉甜多汁含鐵量及維生素C極豐
可以增加人體血紅蛋白的數量水蜜桃果肉能養血美顏
核仁還是中藥中的一種藥材其有活血化瘀、平喘止咳的作用

【蔓越莓醋】
生長在北美(特別是麻州)的植物 , 近幾十年來 , 被廣範地用來預防或治療尿道陰道方面的細菌感染
有很強的抗氧化作用
成份例如青花素(濃縮單寧酸)、生育三烯醇都可以避免低密度膽固醇(俗稱壞的膽固醇)氧化
可以保護低密度膽固醇免於氧化 , 所以蔓越莓不單只是可以防止泌尿道感染外
它還具有預防心血管疾病的弁遄C 


鍚紙密封式包裝 . 再加開蓋
好似飲紅酒咁
哈哈


倒出來都係果味的醋
每日 1-2 杯 , 1份果醋加6份清水
其實我都無特別去計
有時就ONLY 清水 .. 
但有時早餐飲檸茶後 . 我會加水再加醋繼續飲
好正架

每日飲 . 內在排清毒素 . 肚腩仔細左 , 皮膚都好左唔小
我真係好鐘意飲醋架

因為真係好健康

希望你地遲下都會加入D個健康既飲"醋"行到啦 ~~~~ 

想購買可以去D到


了解更多 . 就可以去佢地 FACEBOOK


******************************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言