2013年5月31日

結婚週年食好D [Greyhound Cafe]

識我既朋友都知我好小出街食
多數係屋企玩煮飯仔 .. 
^_^

咁今年結婚週年 PLAN 左去台灣 .. 
所以就提早同老公仔去食餐飯 .. 
當叫係香港都慶祝下

今次去左D間 .. 朋友介紹話唔錯 . 
地點係 IFC 都好近我 .. 所以就去試一試

Greyhound Café


來之前都上 Open Rice Search 過下
推介的招牌脆炸單骨雞翼 同 意大利肉腸芝士餡餅


我平時都好鐘意食雞翼架啦 .. D個單骨雞翼好香脆
而點解叫個餡餅 , 因為老公LIKE食芝士同肉腸 ... 咁併埋一齊 . 當然又可以試下
味到好香口 ... 好正呀 ... 

主場上菜

泰式冬陰功河 + 泰式銀魚柳意大利面


平時我同老公都習慣叫兩個主菜 . 再 SHARE 食的 ..
隻蝦好大隻 .... 但同老公分完 .. 有D唔夠喉 .. 哈哈 
我同老公都話如果佢分兩隻細小小的 . 會開心D ... 

咁個冬陰功河 . 個湯底好好味 .. 岩香港人口味 
個意粉 ... 加入左泰式感覺 ... 好特別 .. 食落仲好得意
個味到真係D到先食到 . 

其實食完個頭盤同主菜已經好飽 .. 
但今次因為想試曬個 FULL SET .. 所以就叫埋甜品

泰國我最鐘意食椰汁糕 ... 所以叫左個"新鮮椰子千層糕" + "鮮製蘋果金寶"


嘩 ...... 雖然叫甜品 . 但都唔小野 ... 好大件呀
蘋果金寶 ... 如果鐘意食其果批的你 . 一定超鐘意架 .. 因為好正 ! 
而個椰子CAKE 超正呀 ... 一層層 ... 
仲有好多新鮮果肉 .... 啖啖都好有口感 .. 超正呀 !!!! 

女人真係最鐘意食甜品 .... 只要好味 . 几多都食得曬呀 !!! 


正呀 ... 今日真係大滿足 , SO HAPPY 


泰國特式菜 ... 值得推介

Greyhound Café
中環 IFC 二期1樓1082舖

*****************************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言