2013年3月11日

每日 Re-Fresh 之旅 [Natio Wellness系列之柔滑身體活力磨砂霜]

每日工/私兩事忙 ..... 日日都做到好累 >_<
所以我最鐘意就係沖涼既時間 .. 
一個可以完全放鬆既時間 

咁我平時都會用下磨砂的 .. 
因為角質層積聚係會搞到D皮膚望落去好似 Dirty 左好多咁 
唔得白滑 ... 所以每星期一至兩次的磨砂真係唔少得
由其係冬天 .... 新陳代謝慢左 .... 更加要用

但有時怕用到D唔岩的 ... 
磨完唔止乾 ... 仲得唔到想要的效果 .. 

但今晚好開心試用到佢 

Natio Wellness系列 - 柔滑身體活力磨砂霜
( $144 / 450g ) 


Natio 係來自澳洲的 .. 打入香港市場已經一斷時間 .. 
我諗大家都唔會對佢陌生 .. 

Natio以一個非常清晰的目標 - 提供源自植物、簡單及溫和的美容治療
來配合現今各種不同的生活方式作不斷地發展


採用天然成份研製,包含石榴萃取物
有抗氧化 , 修護肌膚既能力之餘仲能提升肌膚的防禦力



磨砂質地係 GEL GEL 地的 有含含杏甫的種子粉末 , 能去除身上死皮

另外佢入面的石榴成份更能修復

佢地全部都可以促進肌膚細胞更新 , 用後感覺到更加平滑同細緻 ^_^



我接近全身都用 ... 但影相就 .... 哈哈 
影下肥肉小腿啦 ... 
因為d一d位置 .. 通常都最為人忽視

用上適量的 .. 跟住打圈加按 ... 
過一陣 ... 就可以過水 ... 
過水後 ... 感覺好白滑 .... 仲一d都唔乾

最後完成埋我其他沖涼之後 .. 
抺乾身再搽反d lotion 就搞點 ... 

我平時好小講總結的 .. 今次用後 .. 真係想講小小 .. 

d個磨砂 ... 真係好香 ... 個味道我會用好 sweet 的來形容 
唔止我鐘意 . 連老公都話好香 .. 
最得意係 ... 佢竟然話我知 .. 原來用左磨砂後係可以有 relax 既感覺
哈哈 ... 因為老公從來唔用 . 平時迫佢都唔用
今次佢竟然因為話香而主動去用 .. 真係令我好驚呀

所以話呢 ... 沖涼真係要用岩產品 . 
除左可以令身體更美外 ... 仲可以得到relax的效果呀 !!! 

******************************
love & thanks

沒有留言:

張貼留言