2012年9月7日

越食越廋 , so easy ~~~ [ ExtrimX ]

想越食越廋 , so easy 


易速纖extrimX 2010「升級瘦身」版
$398 / 2盒 (1盒 30 粒)

其嶄新「環迴夾擊配方」的萃取技術令纖體成分升級發揮!獨家 FACTOR X配方,乃瑞典權威Sahlgrenska Academy 30年瘦身研究成果,證實有效抑制腸道油分的吸收及轉化達195%,燃燒全身40%脂肪,排走積聚頑脂,達致速效減磅!結合CARBO BAN中和碳水化合物之分解功能,雙效纖體更強!日服兩粒,為你中和3碗白飯,相等於66%碳水化合物的吸收! 

臨床實證
10星期:減磅8%.減腰圍10% 14星期:燃燒全身40%脂肪 


服用方法

午飯及晚飯前各服用一粒
服用期間 , 每日清水八至十杯 . 若進食豐盛大餐 , 可服食兩粒以加倍效力

咁因為我一向都唔係好鐘意食一d有膠囊既野
所以諗住試下拆開個膠囊 . 就咁食 , 看下得唔得


其實一拆開我都知出事架啦 .... 
因為d葯粉好似中葯粉咁 .... 聞下仲好苦添呀 !!!! 
最後 .. 放入口 ... 真係超級苦 .... 

大家真係唔好試呀 .. 哈哈

同埋大家記得 . 每日都要飲好多好多水 ... 
8-10杯真係唔小得 


我繼繼續續咁食左接近 3個月 .... 
效果 ... 都唔錯
因為我都無特別上磅check 

比效明顯的就係面囉 
可能我塊面太多頑固既脂肪 ... 哈哈


就係咁 ... 
想知佢地更多資訊 .. 可以去佢地 facebook 

*************************************
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com


沒有留言:

張貼留言