2012年9月4日

毒一毒 , 靚眼現 [Mask House Celebrity 蜂毒亮目膠原再生眼膜]

Eye Mask 我真係成日用
好多牌子都用過 

今次d個真係第一次用 ~~ 
因為 .... 有蜂毒架 !!!!!! 哈哈

Mask House Celebrity蜂毒亮目膠原再生眼膜
HK 132 / 3片 (萬寧獨家發售)


Mask House的信念
女性之美源自天然 , 韓國面膜專家Mask House同樣取之天然 !!

功效:減淡黑眼圈、撃退眼袋舒緩浮腫、提升緊緻、明眸亮白 

主要成份:蜂毒精華、天然草本護目精華
蜂毒精華含有多種蛋白質同酶類元素 , 被譽為天然安全BOTOX療法 , 
刺激肌膚膠原蛋白及彈性蛋白的循環更生 , 深層抗氧化 !
天然草本護目精華(
金縷梅)疏通淋巴 , 可加速血液循環 , 解決眼腫/眼袋及黑眼圈等問題!!


佢係一片過的果凍 mask .. 
成片放上眼 ... 好似帶眼鏡咁 . 
跟住就再自己 adjustment 一下個眼位


可以開眼或者唔開眼都得
想訓下抖下的又得 . 想繼續睇電視打機又得
 so 方便 

跟住只要 15min ... 好快就有結果.. 
d個比我覺得都好有效 .. 
之前用開的已經唔差 ... d個效果都唔錯



我都唔算眼大 . 
但就成日都好似好多紋 . 又無乜神 .. 
因為又有黑眼圈又有紋喎 .. 
真係好難搞 .. 
今次 15 min 後 .. 有咁既效果真係 ok .. 

雖然係貴左小小 .. 不過我相信我都會試下用一排
看下會唔會 keep 住有所改善 

想知佢地更多資訊 .. 可以去佢地 facebook 

*************************************************
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言