2012年8月16日

紅色的魔力 [ Olay Pro-X 亮膚透白精華 ]

嫁左人 = 唔洗 keep ?? 
錯啦 ... 身為現今既時代女性 .... 
每分每秒都係到 keep 住自己 . 永遠都要以最靚個樣去見人

而家 Olay ... 最新推出 Pro-X 專業護膚系列
擁有9項高科技專利 , 活化年輕基
因 , 仲得到皮膚科醫生推薦 , 又獲國際專業鑑定 . 
咁多好野 . 你話點可以唔試一試 

Professional Pro-X 亮膚透白精華
HK$399 / 30ml


成份 : 
亮膚透白精華含專業成份Niacinamide維
他命B3能加強肌膚更新 , 增強肌膚屏障.
SepiWhi
te 醯苯胺 , 能抑制黑色素形成 , 淡斑亮膚 ~ 

功效 : 
均勻膚色減少暗沉 並增加肌膚透明度

顯著提升肌膚鎖水能力 , 減少暗沉 , 

持續使用能夠讓色斑明
顯減淡 , 增加肌膚透明度 ! 

尖咀的吱吱裝 ... 每次用几多都可以按出份量剛好 
一粒珠珠的 size 就夠用曬成塊面 
而且佢咁設計 .. 又可以令 skin care 小d接觸到空氣 . 
几好 ~


質地方面 .. 好柔滑 ... 
無錯 .. 唔係滑咁簡單 .. 係柔滑 !!!!

每日用上面的 . 就係d個份量 


d個份量已經足夠用曬全面架啦 .... 
用後 .. 塊面軟軟的 .. 好 soft 呀 ... 
搞到我個包包面好似面包咁 ... 哈哈 ... 太搞笑啦 !!!! 

不過我自己暫時就無乜皺紋 . 又未有斑 ... 
所以 .. 我而家日日用都係 for 預防
咁如果你而家問我 ... 我最明顯見到自己皮膚有咩改善 ... 

就係 


就係毛孔啦 .... 唔知關唔關事 . 
但用左差唔多成個月後 . 真係好明顯咁毛孔細左
我d一d毛孔怪 .. 成日都係到望自己d毛孔細d細d ... 估唔到真係有成效
今次試用d個真係好開心 ... 正呀 

想知佢地更多資訊 . 可以去佢地 facebook 呀 

***************************************
Love & Thanks 
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com


沒有留言:

張貼留言