2012年7月25日

比堅尼位都要美白 [Lactacyd White Intimate] (仲有試用裝登記)

大熱天時 .. 個個都鐘意去游水
面上 , 身體上既美白 , 防曬 大家都會做到做 .. 
但有無諗過著比堅尼時 .. 個個位d色素不勻 , 令到著得唔靚 ?
或者唔敢著三角褲仔改著熱褲 ? 

今次為大家介紹一下佢 ... 

Lactacyd White Intimate
HKD$69.90 / 250ml


Lactacyd 既產品我諗香港無乜女仔係唔識的 ... 
咁佢今次新出既d個美白柔滑女性潔膚液 , 
係除左含有身體原有保護成份Lactic Acid , 能為特別部位帶來原有保護外 , 
更是全港首創美白女性潔膚液 , 含有海洋(Algowhite)、植物(Actipone-B)精華


實驗証明 , 每天使用 , 可於四星期內美白特別部位及比堅尼位 !

遲下就會去陽光海灘的我 . 除左減肥外 .. 美白d個比堅尼位都好重要呀 !! 

所以 . 好快手我就開左來試下 
我自己平時一向都有用開 Lactacyd 既日常配方
佢個質地係比較水的 ... 

今次試下d個 .. 


質地几好喎 .. 係有小小 creamy 狀 ... 
咁倒出時 .. 唔會倒到周圍都係
而且佢只要加水同按下 .. 就有泡 ... 唔會話超多 . 
都几好 . 
跟住就當然係過水啦 ..... 


過左水後 .. 唔會話好乾 . 都唔錯

咁我用左大約個几星期 ... 比堅尼位個膚色係有所改善
但就未去到話白 .. 所以我會keep住用 
用足四星期後 . 可能會有驚喜 ~~~ 

而家我見佢地 facebook 仲有得免費索取試用裝 .. 大家有興趣可以去看下呀 
同埋想知佢地更多資訊都可以到佢地 facebook : 



********************************
~ 多謝觀賞 ~ 
Love & Thanks
 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言