2012年7月14日

廋身+美肌 .... 一同做到 [ Dr.Ci:Labo美禪食健康飲 ]

減肥一向都係我多年來既活動
除左早前跟左營養師學習飲食後 ... 
現在 .. 就要自己努力啦 ~~~ 

以前有人個個星期 check 住 ... 真係控制得好好 .. 
但現在要靠自己 .. 所以難免又大食反肥反 ... 
所以 ... 今次要搵代餐幫手.

Dr.Ci:Labo美禪食健康飲
hkd 290/ 30包


記得應該大約一年前 . 我都試過飲代餐既 ... 
但代餐始終都無個種飽肚感 ... 
雖然唔會餓 .. 但又總係覺得唔飽囉 

可能我個胃太大 .. 所以 ....

咁今次d個產品 ... 係講到明話會有飽肚感 ... 


所以真係好想試下

一盒有 30 包 , 可以食足一個月 .. 


而食法就好簡單 ... 
只係將一包粉 . 倒入杯 . 再加 200ml 以上的水 , 牛奶 或者 豆漿 ~~~ 
跟住就飲得 ... 

我第一次係公司 試飲 .. 就係加水 


但唔知點解 ... 加左水後 ... 
d粉搞極都唔溶 ... 
係因為我d水唔夠熱 ??? 定真係咁的呢 ???? 

搞左好耐 .. 都仲係有d一粒粒 .. 
但唔搞啦 ... 
飲下先 ... 

味道方面 ... 都好易入口 .. 
有好多種殼物既味道 ... 
而未溶個d一粒粒 . 感覺就好似搞芝麻湖溶唔到咁 ... 
咬咬下都食到既 .. 
但直接飲落肚就掛掛地咁 ... 

飲到尾 ... 都仲係有d一粒粒


都唔知係咪自己搞得太差所以先咁 .. 

咁我拎來做 lunch ... 
下午1點後 .. 就好有飽肚的感覺 ... 
keep住飲水 ... 一路都有飽肚感 . 真係好得意 .. 
個感覺大約 keep 到 4-5 個鐘啦 ... 
因為1點飲完 ... 大約到差唔多收工我就開始肚餓啦 ... 
跟住就食左包餅 .. 

但我覺得佢成效都几好 . 
真係有飽肚感之餘 , 佢仲因為好多不同殼物 ... 
纖維又多 .... 排毒排得好左 . 皮膚又靚左 .. 正係好正呀 !!!! 

而家 Dr.Ci:Labo 仲為左想大家都試食到佢地d個新產品 . 
推出左  : 「七月暑假新驚喜, 限量 500 份」

只要您成為Dr.Ci:Labo的Facebook或微博粉絲

並顯示給美容顧問, 便可以$20 換購美禪食三包裝。
優惠期只限2012年7月1日至7月31日咋~先到先得, 限量500份的啊~



7月1日至7月4日可到尖沙咀LCX或葵芳新都會廣場專門店換購~

7月4日至7月31日全線Dr.Ci:Labo專門店都可以換購啦~



*************************
~ 多謝觀賞 ~ 
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言