2012年6月14日

黑色的 .... 都可以潔面 ? [Skin Corner 韓國礦物泥潔淨面膜]

之前一路用開的 . 都係綠茶成份的 deep clean mask .. 
因為感覺保濕d . 又可以去紅去黃咁 ~~ 
但礦物泥的 . 都可以話係第一次 ... 

D個牌子我之前未見過 ... 唔知你地見過未呢 ?
對我來說現在可以話係一個新嘗試

 Skin Corner , 最新出的
韓國礦物泥潔淨面膜


韓國製造 .. 真係好呀 . 
我個人好鐘意韓國d野 ... 唔知點解總係會覺得當地的產品係會比較有保濕 feel 的 .. 
哈哈 


嗯 .. 成個包裝都係韓文
好在佢寄來時 .. 有簡單既中文說明書 ... 


嗯 ... 簡單用法 .. good .... 
但特別要注意的就係份量 ... 
原來 1 支 sample 10ml .. 係一次的份量 .. 大家留意


真係唔講唔知 .. 咁大支 . 
我初時仲諗住可以分几次 tim 呀 ~~

終於開封啦 ... 10ml 份量大約係咁多 .. 


看似好多 . .其實搽到上我塊大面後 . 
都唔係話有好多呀 ~~ 


平均咁原搽係塊面到 ... 加小小按摩 .. 
跟住 hold 佢 8-10 分鐘 .... 

初頭都ok .. 但大約5分鐘後 . 佢都乾乾地 .. 
己經面無表情 lu ~~~ 哈哈 
9分鐘後 ... 過水 ... 
好似人地玩泥漿咁 ... 感覺好得意 .. 

過水後 .. 就發面 ... 
皮膚真係細滑左 ... 靚左 .. 白左 ... 
哈哈 ... 只係一次簡單的 deep clean 已經咁有即時效果 
真係好正喎 


大家係咪都想試下呢 ? 
好簡單 .. 而家你地只要去佢地 fans page 做個簡單的登記
就可以得到一支試用啦 .. 
去到 30-6-2012 .. 快手啦 ~~~ 



**************************************
~ 多謝收看 ~ 
Thanks & Love
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com






沒有留言:

張貼留言