2012年6月12日

貼心服務 ?? [ MTM - Custom-blended Reishi Mask ]

以我認識的 MTM .. 
佢係一間一向都以 " 個人配方 " 為名的一間公司 
講真 . 咁多年來 . 聽就聽得多 .. 
但我真係未試過佢既產品

前早 facebook 搞左個活動 ..
有幸成為其中一位幸運兒 .. 得到今次的親身感受

雖然話只係拎新產品試用 ... 
但因為要先比 MTM 了解一下我既皮膚 .. 先可以再決定我今次係用咩配方

當日 . 上到去時 ... 門口的 sells 姐姐用一個唔耐煩的樣來招待我 .. 
跟住坐低左 . 有另一位好好的阿姐 . 給左我一杯水


跟住那位唔耐煩的 sells 再過來叫我填上一樣個人資料及面部皮膚狀況既卷
(因為佢實在太唔好的感覺 , 所以我直頭連佢有無介紹自己我都唔記得)


跟住佢就再用個皮膚分折機幫我了解一下個皮膚的底面層 .. 
嗯 ... d次係我做左咁多次皮膚分析之中最 hea 的一次 .. 
真係超求奇的在塊面點兩下 . 係咪二睇完就算 .. 
不過都 ok 啦 ... 可能佢覺得解左我都唔明 .. 所以就無lu ~~ 

跟住佢就再望左我兩眼 . 就同我講 . 
佢今次會以保濕為主 .. 
then 佢就 call 咪入去比佢同事 .. 
話叫佢加乜加乜 ... 我就唔知係咩啦 ... 
then 係同事拎出來之前 .. 
佢就拎左盒野 .. full 係我手到 ... 
嗯 .............. 我想知係咩囉 .. then 我問佢 , 佢先講 ... 
最後 .. 佢就教我 .. full 上面 . 先輕輕打圈按摩 .. 最後就由佢停係塊面到 ... 
佢好似全完無諗過話我知要 last 几耐囉 .. 
我忍唔住問 .. 佢話係要 20分鐘 ... 
d個時候我已經 feel 到佢黑面啦 ... 
唉 .. 好彩同時 .. 佢同事終於拎左我個sample出來 .. 


佢就即刻入好後 . 話我可以離開啦 ~ 

今次的親身體驗 .. 真係唔太好 ...
不過唔緊要啦 ... 
反到屋企就上網 check 下 , 其實我拎左d咩回來 ~~ 

原來係 : MTM Custom-blended Reishi Mask
HKD1,380/50g




匯集了七大漢方珍粹:

赤芝、紅蔘、車前子、當歸、芍藥、川穹及地黃 



白雪雪的 mask . 一d都唔似有中葯既感覺
無任何香味的

跟住就試上面 


因為sell 姐姐無講過要厚定溥 full .. 所以我按習慣 .. 
另差唔多的份量 ... 按足全面 ... 
按完好似白巫女咁 .. 哈哈 
(** 但後來睇反其他 blogger 先知係應該厚full的 **)
跟住就等 20 分鐘 ( 好彩有問時間 ) 


最後 . 我就加水再按 .. 洗左多餘的


最後結果 ~~~~~ 


嗯嗯 .. 真係好滿意 .. 
用後皮膚即時油份減小左
而且仲改善左暗啞  , 白左 ... 仲好似叉左電咁醒神左 .. 
真係好好用 

雖然今次係 counter 個體驗唔太好 ... 但總括來講 .. 
MTM 的產品真係有種給人貼心的感覺 .. 
希望佢地可以改變埋 counter service 的 . 咁就會 very good 啦 ~~~ 

各位想知更多 . 可以到佢地 facebook 看下呀 :

******************************************
~ 多謝收看 ~ 
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言