2012年6月6日

人生的第一次早場 [MIB III]

真係唔好講小 ... 我咁大個女都未睇過早場架 
事關我懶訓丫麻 .. 要我一早起身 . 真係一件難事呀... 
但今次好偉大呀 .. 
因為老公仔仲有半個月左右就考試 .. 
咁我又唔想浪費左一個晚上時間 .. 
所以就決定星期六去睇早場 .. 等佢下午同晚上仲可以繼續溫書 ~~ 

~~ 嗯 ... 真係覺得自己好為佢切想周到呀 ~~ 哈哈 ~~~ 

咁今次係去睇 MIB 3 
但其實我之前一路都未睇過 MIB 的 .. 
咁見老公同朋友仔都話好睇 .. 
所以決定係屋企煲反 1 & 2 集 ... 看下係咪真係咁得先 ~~~ 

當睇完 1 & 2 之後 ... 真係覺得好好笑 .. 所以就更想去睇 3 啦 


最後我就上網訂左 IFC 早場 .. 
$65位 + $8手續費 = $73
都好抵呀 . 抵過正價時段啦 .. 
而且D人成日話 IFC 睇戲好舒服又OK . 所以就試下去D到睇一次啦 ~~ 


星期六一早到達 ... 拎完飛就入場啦 


部戲雖則話係 3D ... 但好似得開頭個 30-40分鐘有 3D 感覺外 .. 
其他時間都唔覺 .. 可能習慣左掛 ... 
咁成部戲既戲情只要圍繞 同 K  , 所以打外星怪獸嘅場面少之有少 .. 
而且奸角係尾段仲極之水皮 , 比人有種虎頭蛇尾既覺 .. 
不過好彩 J 同 K 既拍擋關係描寫得非常細膩 , 真係會加左唔少分係個到 ... 
真係值得入場睇下

未睇的你 , 快D抽個時間去睇下啦 ~~~ 

***************************
~ 多謝收看 ~
Thanks & Love
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言