2012年6月9日

一支 Lip Gross 足以打做你成為完美靚女 [ Fasio ]

我記得 . 以耐之前睇過一套電視劇
有個化妝姐姐同個主角講 ... 想變靚女好簡單 .. 
只要一支 Lip Gross 都可以突出到你的女人味 .. 

哈哈 .. 大家唔好問我係咩劇集 .. 因為我已經唔記得 ... 
但我當時已經好應同d一句說話 .. 
女人 . 几唔扮靚都好 .. 搽反d唇彩係絕對需要的 
因為咁望落去個人都精神d呀 ~~~ 

今日係 Happy Friday ... 等我為大家介紹下 
我最新愛上的佢 ... 


唔知大家有無見d個牌子呢 ?? 
佢係日本牌子 FASIO 
之前朋友送左支無盒包裝的比我做手信 .. 我已經覺得好好用...

本來以為香港係無得賣的 . 
點之因為抽中左 Qooza Ladies 搞的一個活動 .. 贊助左我去買野 ... 
咁去屈仔買野時 ... 比我見到佢 
真係唔睇唔知 ... 原來佢係出至係香港都有唔小人識既 KOSE 的其中一條副線
唔怪得之咁好用啦 ... 


而家就算係香港買都仲要係 MADE IN JAPAN的 


比我搵到佢真係好開心 , 所以都急不及待向大家介紹一下


貼近嘴唇的設計 , d個真係好好 .. 
d個  PK812 色 . 係我喜好的 . 
淡淡地的粉紅色 .. 唔會太做作之餘又會比人 young d 的感覺


佢持久力都几好 . 同埋唔會好笠口 .. 
所以晚上一定要同佢落妝 , 以確保d閃粉唔會停留左係個唇到 .. 
咁落好簡單 ... 同平時落妝一樣 .. 跟 住過水 . 好易咁就乾淨曬 ~~

係咪好簡單啦 .. 話曬今日係 Happy Friday .. 
大家快d用支 Lip Gross ... 加反d色 .. 
今晚靚靚咁去行行啦

以下係無聊自拍 .. 哈哈


最後 .. 介紹反比大家 . d 隻 Lip Gross 共有 11 隻色
Watson 有售 ... $96


想知佢勁多貨料 .. 可以上佢網站


**************************************
~ 多謝觀賞 ~ 
Thanks & Love
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言