2012年6月21日

C for ??? ..... CC Cream !!! [Rachel K色彩調控全效修容霜]


嗯 ... 係之前 . 我真係未聽過有 CC Cream d 一樣野架 ..
睇反先知 . 原來 d 支 Rachel K 既 CC Cream 係 BB Cream 既改版 ~


黑色包裝配以金字 .. 真係好鬼有型呀 !!!
佢仲講明話可以一次過滿足我地十種需要 .... 亮膚 , 抗老 , 保濕 , 防曬 ... 等等等等 ~~~~~
仲可以為你打造輕柔持久又天然極緻無瑕既妝容 !!!
佢適合任何性質既肌膚 ... 仲可以改善我地皮膚 . 平衡膚色 , 改變膚質 .. 令皮膚變得有杌澤同有彈性呀 !!


有保護鍚紙層 . 几好 .. 感覺上都乾淨d ~~~


質地好軟咁 ... 個色都ok . 同我隻手d色貼近 ... ( 無錯 .. 係隻手 ... 哈哈 )
因為我面大 ... 同埋我會搽埋d係頸到 ~~


輕輕的搽上面 ... 眼位的黑眼圈 ... 同鼻仔&兩邊的毛孔位 ...
可以加按壓 .. 等佢 cover 得再好d ~~
其實佢 cover 得都好好 .. 先看下 ..
佢係可以好好咁 cover 到我的千年黑眼圈 ~


真係唔錯 ... 全面就係咁


cover 到d紅印 . 面色就均衡反 ... 几好 ..
再加反小小唇膏色 ...
就可以再玩無聊自拍啦 ... 哈哈


哈哈 ... 真係好無聊 ..
不過真係想講 ...
佢几好用 .. 好易推 . 個色又唔會太白 ..
真係唔錯 ..
只要簡單用左 CC Cream 再加 唇膏 .. 就可以精精神神咁反工 ..
真係方便快捷呀 ...
大家想知多d Rachel K 既資料的話 . 可以去佢地 facebook 看下

*****************************
~ 多觀觀賞 ~
Love & Thanks

沒有留言:

張貼留言