2012年5月18日

減肥印記 [四] : 革命尚未成功 . 小妹還需努力 !!!

好快 ... 減肥的日子已經接近兩個月啦 ~~ 
但成績真係好一般 ... 

續我上次話 . 因為自己的過錯令體重有減無增外 .. 
跟住就係我既台灣之旅令我出事 ... 

唉 ~~~~ d兩件事令我既減肥日子時間增長左一倍 !!! 
真係好唔開心

暫時結果如下 


3月14日 - 5月16日 ... 暫時減左 7.6 磅 ~~

嗯 .. 其實我自己都知我唔夠努力架啦 .. 
成日忍唔到口又為食 .. 
真係好無用 .. 唉 !!!! 

好几次都真係有想過放棄 . 
但好彩 .. Mian 每次都同我傾計 . 
而且係我咁懶的情況下又真係比我輕到 .. 
所以我先繼續有信心減落去呀 .. 

今次去到見到 Mian 又同佢傾計 ..
今次佢同我講左几句. 令我又好記得的 .. 
佢話 
你要記住 , 人地讚你廋左 . 
只係代表你比之前廋左 . 但唔代表係標準
你要繼續減到去人地同你講 ... 你唔好再廋啦 .. 而家已經好好啦 ... 咁先為之真正成功

其實我覺得 Mian 講的真係好有道理 .. 
之前我都係 . 人地一講兩句 , e 你好似廋左喎 .. 
就係咁就會以為自己真係廋左好多 .. 繼續去食 .. 
搞到食食下 . 又變反肥 ... 
唉 ... 咁係唔得的 .. 
所以今次我要好努力 !!! 
聽聽話話 ... 
再第一個 10 磅進發 ... 希望下次再出文時 .. 
係減左唔止 10 磅 !! 

嗯 .... 自我記錄的說話就講完 .. 
但仲有小小野想同大家分享的 .. 
就係以下的一張相啦 


大家見唔見到有乜特別呀 ~~~ 
哈哈 
就係 ........ 我條腰廋左 1 寸呀 !!!!! 


哈哈 . 雖然 1寸唔係好多 . 
但 Mian 話我d個高度的人 .. 大約係 6 磅腰就會減 1 寸 .. 
前排 . 因為條褲好鬆 . 加左皮帶都唔得 . 
所以就去買過條 . 反到屋企一度之下發現 .. 
真係喎 .. 原來我既努力 . 真係有成果架 ... 
咁我真係要繼續努力先得啦 ~~~ 
哈哈 .. 開心中 ~~ 

最後 ... 大家都去 like 一 like "秀身男女" 個 facebook fans page 啦 .. 
因為佢不定期都會有抽獎活動 ... 有興趣的朋友 .. 可以參加去試一試呀 

********************
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言