2012年3月23日

減肥印記 [ 一 ]

我諗 ... 識我的朋友 .
都聽過我講 "減肥" d兩個數百萬次 ...
但好似未見過我成功 ...
唉 .... 都只係因為自己太懶吧 ..
懶得去節食 . 懶得去做運動 .....

但 .... 我應該唔可以再比自己懶落去啦 ...
為左將來可以做個健康的人 .. 所以 .. 我決定搵人去幫我 ...
左搵右搵 ... 最後搵左佢
Mian Chan , 佢一向主張都係要健康減肥 ..
第一次見佢後 . 點解我會決定搵佢幫手 ..
就係因為佢既一句說話 " 女性既終身事業 , 唔應該係減肥 . 而係 keep fit "
佢話 . 減肥只係一個過程 . 要學識 keep 住 .. 先係最重要 ...
可能 mian 一語中的 .. 令我決定左搵佢幫手 ...


雖然搵左人幫手 .. 但我都覺得 . 如果加埋寫 blog ..
比大家一路睇住我減肥 .. 而得到大家既支持的話 ..
我一定會更加努力 ..

所以 .. 由現在開始 . 我會不定時咁 upload 我既減肥過程/日誌 比大家睇 ..
等大家一齊咁 push 我 ...
我會加油的呀 !!! 

**********************
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言