2012年3月1日

Honeymoon之旅 - 蘇梅&曼谷 [Day 7]

Day 7 : 最後閒遊 + 回歸香港日

今日就係蘇梅曼谷Honeymoon 之旅既最後一日啦 ~~
臨走前指定動作 , 當然要同啲手信影返張大合照啦 !!!!


哈哈 .. 好似真係買左好多野咁 .. so happy !!!!

跟住再閒遊一下 ... 就出發去機場走人啦 ~~~~


搭 BTS 入城 , 而家都係搭反 BTS 去機場 ~


沿途風景都仲係唔錯 , 有邊個估到一個禮拜後成個曼谷都比啲水浸哂 , 好彩今次走得快 ~~~


去到機場 , 雖然機場得個 5 層 , 但等電梯等左成 15分鐘呀 !!

仲衰過自己逐層行 , 唉 ~


曼谷機場都几大 , 但比起香港機場都唔算多人啦 ~


成個機場都富有濃厚既泰國特色 ~~~

跟住就預備去 check-in 啦 ~~

最後老公再執下個d行理既時候 ... 比我見到d搞笑野 ~~

就係 ~


原來有好多人係到買電視架 ... 一路行一路見到 ... 連影相都有兩部入鏡呀 ...

但電視都寄倉 . 佢地唔怕整欄咩 ???

真係要比個 like 佢地呀 !!

跟住到我地 check-in 啦 ... 我成日怕買太多野 . 會over weight ...

最後結果 ..


老公 win ... 因為佢成日話仲有大把位 ~~~

跟住 .. 原本係搭 6:45分班機 ... 但最後又 delay ....

咁無野做 ... 我當然要食反個我最愛的 ....


芒果糯米飯 .. 真係好好味呀 !!!!! 香港真係食唔到 ~

食飽飽 .. 差唔多時間 ... 就搵下個閘口先


前行 500 米 .... 有排行 ~~

行左好耐終於到


坐左陣 ... 就要坐車去上機啦


見到泰航 .... 就係要回程既時候啦 ~~~

上左機 ... 都未落雨 ~~


點之 ... 坐左陣 ... 就落大雨 !!!!


大到起唔到飛呀 ~~~

跟住坐坐左 .. 坐到我訓著埋 ... 唔知過左几耐 .. 就起左飛啦


曼谷 bye bye 啦 ~~~~

飛到天空 .. 又有得食啦


不過今次個 d 唔太好味 .. 一般啦 ~~~~

跟住好快 .. 又到香港啦 !!!


估唔到 ... 七點几機 ... 最後反到香港時間係


十一點几囉 .... 真係坐到腰骨都痛埋呀 ,

就係咁 . 我同老公既蘇梅曼谷Honeymoon之旅亦隨之而結束 !!!

最終回 ~ 完 ~

沒有留言:

張貼留言