2012年2月20日

Honeymoon之旅 - 蘇梅&曼谷 [Day 3]

Day 3 : 蘇梅 SPA + HAE 日

今日係最後留係D間酒店的一個早晨 ..
所以食完早餐就留係酒店漫步


廣闊既園景加青綠既草地 , 真係令人心曠神怡疲勞盡消呀 ~~
再睇下D個咁靚既沙灘 ~~ HAE住咁期待今日晏晝嘅spa


等到10點左右就Check out啦 , 跟住因為喺香港已book定做spa 
所以有專車接送到Eranda Spa ~~

大堂有各式各樣嘅


到達後 .. 有 Wellcome drink ~


唔知咩來 .. 唔好飲既 >_<
跟住填下資料 .. 望下地圖


原來Eranda Spa好大 , 霸佔住整個山頭 ~~~

跟住同職員傾好後 , 我哋被安排到有特大獨立浴室嘅屋沐浴更衣 .

Spa師傅手藝極好 , 唔經唔覺好快咁就按左兩個鐘 .. 超正呀 !!!!


Spa完仲有茶點招待 , 埋單計數spa兩個鐘每人泰殊1900約港紙$500 ~~

跟住轉頭又有專車送我哋走 lu ~~
我哋會留係蘇梅多一晚 ,

而家就出發去一間五星酒店Anantara Lawana Resort & Spa


Check in時又有wellcome drink , 不過又係好難飲 ~~~
跟住就入屋啦 ~~~


點解係入屋 ... 因為d間就係我地今晚住既獨立屋啦 ~~~
Impiana Resort 2晚收費係hkd1,100 , Anantara Lawana Resort 1晚大約要 hkd 2,200 .. 
分別係邊呢 ? 我相信同呢個獨立泳池有關 ~


跟住入到房就係張大床


間房間原來唔係好大 ... 細細地
隔離有對門 ....


出去就係一個露天既浴室同廁所 ~~


半露天既 ... 感覺有如置身於大自然之中 ~~ 哈哈

安頓好已經係兩點 , 即刻出去揾嘢食醫肚 ~~

不過我諗蘇梅啲人應該唔興嘆下午茶 , 因為大部份餐廳都打哂烊 ~~
最後終於比我地搵到間 ...

有得食


又係椰青同青檸沙冰 .... 
仲有泰式海鮮炒飯 + 正宗泰式冬陰公湯 !!! 好好味呀 !!
跟住食完返反酒店 , 酒店有 Common room , 老公係到嘆左杯cuppacinno仲上左一陣網 ~~


之後 ... 酒店除左私人泳池之外 , 仲有個私人沙灘 , 
距離獨立屋只係五分鐘路程 , 見有時間過去望一望 ~~~


行到過去嗰時應該係潮退之時 , 但仍然有遊人暢泳


沙灘設有大量沙灘椅同毛巾 , 供遊人曬太陽 , 正 !


玩夠水返反獨立屋 , d個時候枱面上已放左酒店送比我哋嘅Honeymoon蛋糕


酒店真係非常有心思 , 個 cake 仲好好味 tim 呀 ~~~

跟住休息左一陣 , 又係時候出去食晚飯 ~~~

今次搵左間泰式 feel d 的餐廳
又係例牌 . 先來個椰青先


跟住就到豐富晚餐


泰式春卷、冬陰公湯、炒蟹同青咖喱雞 !! 
係蘇梅咁多日 . 日日都有食蟹 ... d蟹真係好好味 !!!
最後仲有飯後生果贈送 ~~~

但因為酒店附近無咩嘢行 , 所以食完唯有返酒店休息同準備聽日離開蘇梅到曼谷 ~

第三日行程 ~ 完 ~

沒有留言:

張貼留言