2012年2月18日

Honeymoon之旅 - 蘇梅&曼谷 [Day 1]

雖然之前一早都諗好左 . 唔會一結完婚就飛 . 
但我地最後搞下搞下 .. 都結左婚成半年先真係成行 ...

d 個 Honeymoon 之旅真係 plan 左好耐 , 因為我同老公都諗唔到去邊 ..

但我自己就唔知點解 , honeymoon 總係要陽光與海灘咁 .. 先夠開心 ..

最後我地終於揀左係蘇梅同曼谷 , 可以享受陽光與海灘之餘 
仲可以滿足我既購買欲 , 一舉兩得 ~~ yeah !!!

book好曬機票同酒店後 ... 就可以出發啦 ~~~~

Day 1 : 香港 > 曼谷 > 蘇梅 , hae day ~

由於每日只有晏晝一班機去蘇梅 , 如果坐呢班機的話過到去會好夜
仲好似浪費左日咁 , 所以我地最後決定早機過曼谷再轉內陸機去蘇梅 ~~


晨早 check-in 後 .. 等上機 ...


架飛機已經等繄我地啦 ,

搭 Thai Airways 航機 , 預計約九點半到逹曼谷機場

終於飛啦 ~~~

空中高望香港 ... 真係好靚 ..

但要講聲 bye bye lu ~~


飛呀 , 飛呀 , 飛到天空中 ...

就到食晏 lu ~~


食飽飽後... 我就繼續訓 .....

訓醒就已經到左曼谷啦 ~

香港天氣台話曼谷嗰邊有雷暴 , 估唔到去到曼谷機場果然落緊大雨 .

香港天文台真係几準喎 ~~


落左機再望下鐘 ...


9:40 ... 都几準時 .. 只係比預定時間遲左兩個字 , 都ok呀

咁轉去蘇梅個班機係12:30 , 之前 plan 行程時 , 成日以為要搞好耐先轉到機 . 但原來係唔需要的 ... 搞到我地大失預算 , 最後要係機場度痴呆 3 小時 ~

係機場行來行去 . 行到悶 , 醒起有朋友仔話 Bangkok Airlines 係有提供候機室比 d 乘客休息架喎 .. 跟住行下行下就比我搵到


真係有個几靚既候機室 , 入面除左有免費食物飲品之外 , 仲有free wi-fi ,

可以慢慢玩 .. 等上機 . 唔洗再漫無目的周圍遊 , 几好 !

等到12:30 ... 終於夠鐘上機啦


今次轉機要坐接駁巴去登機 ~~


原來係螺旋槳機 , 係咁大雨搭 d一d 機都驚驚地 .

不過架機都好似好定咁 , 只係全程都有啲嘈 ~~

坐坐下 . 原來係咁短的機程都有飛機餐小食


今次係三文治 , 對一向唔食包的我 . 一d都唔吸引 , 只係咬左兩啖

而個甜品 , 個樣太奇怪啦 , 所以直頭無試到 ~

食完一陣 , 好快就到達lu ~~

蘇梅勁好天 . 陽光普照 .. 同曼谷真係好似兩個地方咁



到達後 , 拎好行理 , 大約係2:40 . 比預期遲左小小 .

跟住就出發去酒店


d兩晚將會入住d間酒店 : Impiana Resort Chaweng Noi Koh Samui

環境好靚 .. 不過無影太多相 ..

只係影左個靚靚大堂同對出個沙灘

跟住辦好手續就入房 ..

maybe book 房時講左係 honeymoon holiday ..

所以一入房就見到佢地


一對好靚的天鵝 ... 張床都好大張 ..

整體都好乾淨 .

安頓好曬 d 野後 , 當然係去沙灘行下啦


個沙灘好大 , 好靚 .. 仲好乾淨 ..

係到 hae 真係一流呀 !!

跟住原來酒店有專車去Chaweng市集 , 所以我地決定跟車出市集行街食晚飯


出到去 .. 周圍行 ... 行完就當然係搵食啦 ..

咁去到蘇梅就梗係食海鮮啦 , 成條街 d 餐廳都擺哂啲海鮮出門口 , 都唔知揀邊間好 !


最後我地就搵左間食多的餐廳入去食 ..


真係好多人架 ...

之後我地既是日晚餐係 seafood set dinner


有魚有蝦有蟹有魷魚 , 都只係千五泰殊
為反港紙都唔洗四舊水 , 真係超抵呀 !

本來我諗住order個椰青飲 , 點知佢話賣哂 , 所以唯有揀西瓜特飲啦 ~

食完野行多陣再嘆左杯星巴克咖啡 ,

跟住就搭酒店車返酒店訓 lu

第一日行程 ~ 完 ~

沒有留言:

張貼留言