2012年2月29日

油鼻得救 [ Elcure : AC-LEX ]

之前真係從來聽過d一個品牌 ...
經過 research 後 ... 先知道原來佢係一個韓國牌子 ..
咁佢其中一條 line : AC-LEX 系列
d條 line 主要係 for : 控油 / 補濕 / 舒緩皮膚 / 美白 的 ...
今次係要用的係

AC-LEX : Toner & SERUM





一聽到就可以 "控油" 就已經好吸引啦 ~~~
經佢比 sample 我時 .. 仲附埋一張介紹說明 .. 几好几好 ~~~





功效 : 控制過多皮脂線分泌 / 平衡供給營養 / 保濕 / 舒緩控油 / 補水 / 舒緩問題皮膚 / 改善膚色
d功效講到咁好 , 所以一收到就試下啦 ...
先比大家看下我個油油的鼻 ~~~




平時每日的下午左右 .. 佢就開始出油架啦
所以 ... 我收到後 . 就試下日日用 .
看下有無得改善一下 ~~~
先係
AC-LEX Toner
( HKD 217/ 100 ML )


質地好水 ... 用落手到 ... 好清涼  .....
試埋上鼻先


咁張介紹說明到話 ... 唔可以大力磨擦 ...
所以我係倒D係隻手到 .. 再按印上個鼻到 ...
按下按下 . 好快就吸收曬 ...

跟住到用

AC-LEX Serum
( HKD 270/50 ML )

d個質地 .. 好似有小小爽,  但又有小小笠咁 ...
但原來當推開曬後 . 又吸收得好快 .. 仲要好爽tim ..
跟住又係上鼻時間


同樣地 .. 都係唔好大力磨擦 .. 都係要用按印方式去等佢慢慢吸收. .
記得加以按摩 .. 當佢吸曬後 . 就會好爽架啦 ~~~

咁經過大約一個星期既試用後...
我個油鼻真係得到改善呀 ...
而家不過係中午 . 甚至去到收工 ...
都油光不再 ...
等我自戀一下先


哈哈 .. 好清爽 .. very good !!!!

如果大家想知多d佢既資料 . 可以到以下網址 :

******************************************
Love & Thanks

沒有留言:

張貼留言