2012年1月5日

減肥變脹爆 ??? [SkinPeptoxyl Detoxifier SPA食住秀]

唔知大家記唔記得 12月初時 . 我開始食佢呢 ??
到而家 . 大大話話都食左成個几月啦 ...
結果真係我意想不到 ...
但唔係意想不到的有效 ... 係意想不到的脹爆 ..
唉 ~~~
先看看我未開始食時的肥面仔 ...
其實肥我就一向都係架啦 ....
但好在我塊面一向都尖尖地 ... 影相面尖絕對係呃到人 ....
未食葯前 ... 塊面都仲係好尖 (我自己覺得係) ...
跟住到食左聖誕 ... 朋友見到我問我係咪肥左好多 ...
因為塊面脹左好多 ~~
d張高炒自拍 .. 平時好少高炒影相的我 ..
點解要咁影 ??? 無錯 , 因為唔高炒的話 . 係唔會面尖 ...
同埋大家應該都見到兩邊面超多肉 ... 脹左好多 ..
就係因為咁 . 我決定係聖誕時 .. 由之前 only 午餐同晚餐先食變為早午晚三餐前都食葯 ...
但到左今日 ... 結果 !!!!
我個尖下巴無左 . 變左好多肉 ... 仲好似有小小雙下巴 !!!!
oh my god !!!!
真係唔知點解 .
d 葯越食越肥 !!! 真係唔知點解 ....
so far 只係一個月 .. 點解會變化得咁大 ..
我真係好唔開心 .. 同埋食左葯之後便便次數小左 ...
但又成日谷住谷住咁 ... 唉 . 好怪 ...
可能係我個人體質問題 ... 隻葯唔岩我食啦 ~~~
而家我仲有食緊 .. 但都開始考慮停左去 ..
因為越食越肥真係嚇死隔離 ... 

最後 .. 加多張大合照 ..
等大家睇下我係咪真係肥左好多 !!

**********************
除左留言 , 有咩仲可以 email 比我 : tansilvia.hotmail.com
Love & Thanks 

沒有留言:

張貼留言