2012年1月31日

冬日滋潤補水 [CLINIQUE滋潤高效水嫩補濕霜]

每年冬天都發現補水真係超級重要 .. 
因為天氣真係好乾 . 就算你一日飲足八杯水 .. 
都未必真係可以為肌膚補充到足夠既水份 .. 
所以 .. 除左飲水 .. 就要加埋外full 先得啦 ~~ 



今次為大家介紹的 . 係佢



( HKD$350 / 50ml )
成份介紹 : 蘊含角鯊稀及紅藻類萃取液等主要成分,天然植物精華及蘆葦成分,特別舒緩及鎮靜乾渴脆弱肌膚。
功能 : 有效維持水分平衡,即時及持久密集式為肌膚補充水分,皮膚變得健康、豐盈、飽滿,水潤持續 24 小時。
使用方法 : 除了獨立使用,亦可與其它潤膚霜、粉底使用,甚至於睡前厚塗作面膜。
包裝 : 粉紅色玻璃樽 . 好高貴既外型 .. 真係引死人

跟住打開看下 ...
原來d cream 係白色架喎 ... 我仲以為會係淡粉紅色tim .. 哈哈 ~~~
上手質地
感覺都几厚身 . 但都几容易推開的 ...
跟住再加上按摩 ... 吸收得快好多 ~~
吸收後 . 更見光滑 .. 仲好飽滿添 ~~

咁因為我好小化妝 . 所以我無用過佢來當粉底霜用 ...
反而我會當佢做 sleep mask or deep water mask ~~~
因為我本身個鼻都係油油地的 ..
而油的原因當然係補水不足啦 ~~~
所以最近 , 每晚我都用佢來幫個鼻仔full 個厚 mask ~~
大約一個星期左右 . 油鼻bye bye ...
真係好開心 ... 佢個補濕能力真係几強 ...
我真係會愛上佢呀 ~~~

*****************

沒有留言:

張貼留言