2011年12月16日

眼部卸妝好重要 [ Mary Kay ]

眼既肌膚一向都係最需要保護的位置
平時除左要每日都用 eye cream 外 . 仲要多full eye mask ...
當然 .. 平時化完個靚靚妝後 ...
眼部落妝都係唔可以睇少 ..
我以前好唔鐘意化妝的 . 因為我覺得卸眼妝係一件非常煩的事 ...
因為我成日唔知點解好白痴咁會令到d卸妝液入眼 ...
我就會好辛苦 ...
所以因為一路搵唔到好的卸妝液 .. 我就連妝都懶得化lu ~~~~
今次有好朋友介紹我 . 試用d隻 Mary Kay 推出的
眼部卸妝液 ( $155/110ml )

粉紅色的包裝 ... 好靚 ... 好sweet feel 咁 ~~~
是日因為去朋友飲宴 ... 好hea 咁化左個妝
因為唔記得左帶眼線同眼影反公司 .
所以 only 上左粉底 , . 畫下條眉 , 搽下捷毛液 , 再上d乾粉 .... 就去見人 ~~~  

化完精神小小 ... 都好過無啦 ~~ 哈哈
飲完反到屋企 .... 就係要試下支落妝液啦 ~~~~
大特寫下隻眼先 ..... 經過四個几鐘 ... d捷毛液仲 keep 得到....

之後就用佢 ~~

用之前要大力搖呀搖 ..... 搖到佢地水油溝埋一齊
就係咁

跟住佢個樽口細細 . 好易控制

倒 d 係化妝棉到

放係眼到 ..... 等等等 .....
等大約 30-50秒 ..... 輕輕一推

因為支捷毛液係防水的 ... 我只係hold左一陣都卸到 .. 真係几好
第一次 . 大約都落到 8 成 ..

或者我hold的時間唔夠耐 ...
跟住我再放上眼 .. hold 多陣 ... 再輕輕一推

好ok 喎 ... 100% 卸曬 ... 而且仲入左眼都無眼紅眼刺的現象 ...
真係唔錯 ..
朋友仔話 ... 可以用來卸埋全面 ..
我d個慳家妹 .. 當然用埋佢來卸埋面啦 ....
搞點曬後 ... 塊面仲好濕潤 ... 因為佢d成份除左卸妝外 ...
仲可以同時滋潤埋d皮膚的 ...
真係几好 .

如有問題 , 歡迎電郵比我呀 : tansilvia@hotmail.com ^_^

沒有留言:

張貼留言