2011年12月26日

天然營養點補充 ?? [Life Nutrition有機巴西莓加石榴精華]

其實由細到大都知 . 食落肚的一定係吸收得最好架啦 ..
咁平時食得太多街外野 .. 又少食生果的我 ..
如果想靚想正 ... 可以點做 ?  
當然係直接食一d天然既健康產品啦 ..
今次試食佢
" Life Nutrition有機巴西莓加石榴精華 "
( 屈仔 : $288 / 60粒 )
簡單介紹 :
創新的全天然營養補充品,由100%有機巴西莓製成,其特強抗氧化力(ORAC) 是眾多蔬果之最,抗氧化能力比藍莓強22倍。有機巴西莓還可為身體補充純天然養分中的氨基酸、礦物質、蛋白質、基本脂肪酸、植物纖維及維他命A、B。其促進新陳代謝及抑制過度食慾功能有助修身減肥、淡化斑點、提升能量及改善睡眠質素。加上石榴的維他命C、葉酸及抗氧化因子,兩粒Life Nutrition有機巴西莓加石榴精華已能讓你精神飽滿,時刻煥發青春活力,健康就在你手。
--------------------------------------------------------------------------------------------
真係超簡單 .. 只要每日兩粒 ... 就可以令我日日都靚靚 ...
好 .. 就試一下先 ~~
打開後 . 仲有張鍚紙封住 ... 几好 ~
打開後 ... 好中葯味 .... 仲好似好苦咁 ~~
睇真D .. 每一粒更加似中葯呀 ... 哈哈
每日食兩粒 .. 真係 easy 到唔會唔記得 ~~~
食左几日 .. 因為我唔太like食膠囊d野 .. 好似會"卡"住係喉嚨咁 .. 好唔舒服 ..
所以我就聽日試試新意思 ~~~
先要預備的 :
杯一隻 , 葯兩粒 , 匙一隻
之後係 .... 打開葯膠囊 ... 倒出精華粉 ....
之後就會有一匙粉 ...
跟住 ... 倒入熱熱地的水中 ~~
搞搞搞 ...........................
哈哈 ... 一杯100%的中葯出現左啦 ....
試飲下 ...
真係好苦呀 !!!!
但都頂硬上 .. 飲左d一杯 ..
跟住因為我都唔like膠囊 .. 所以打後的就係 only 將d精華粉直接倒入口 ..
跟住就飲兩大杯水 !!!!
就係咪 ... 好似吸收得仲好d ...

最後 ... 20日後總結
嗯 .... 我個人覺得 ... 皮膚真係好左 .. 白左 .... 訓得好左 ...
同埋最重要的係身體好似強妝左 ... 因為公司同事有80%都病左 ..
正常的我 . 係平時通常係第一個受感染的 ..
但食左之後 . 好似抵抗力好左 .. 我竟然無病到呀 !!! 真係好神奇 !!!
d 個產品真係好岩現今少做運動又少食生果的都市人(即係我地d靚靚OL )
有興趣的朋友 ... 不況一試呀 . 只要20日 . 已經可以見到身體有不同的改善

***************
除左留言 . 有咩仲可以 email 比我 : tansilvia@hotmail.com
Love & Thanks ~~~




沒有留言:

張貼留言