2011年11月25日

草本護膚新體驗 [ Mary Kay ]


原來秋天肌膚係好需要進補架 .....
經朋友仔介紹後 . 今次試下用 Mary Kay 的經典品草本護膚系列 , 佢係按膚質的不同需求分為1號、2號、3號三套不同的產品,
以各種天然、溫和的配方呵護肌膚,令到我地既肌膚從這個秋季開始展現美麗健康的平衡狀態。
先係洗面 ~


吱吱裝 , 好方便

加水後 . 無乜泡的 ....

好簡單咁打圈按摩 ... 最後過埋水

好簡單咁 . 隻手就變得白白淨淨啦 ~
跟住就到用下d個 deep clean mask 啦 .

又係牙膏吱吱裝 ~

吱出來 ... full 一層 ~~

大約 full 8-10 , 經過 deep clean 後 .. 隻手又再白左 ~

大家想像下 .. 連隻手仔都可以變到咁靚 ... 用上面後 .. 真係 ... 哈哈 .. 正呀 ~~~
跟住就到爽膚水啦 ~~

倒適當份量係化妝棉到 ~~~

抺呀抺呀 ....

抺完都好爽 , 涼涼地 . 好正咁 ~~
最後就用埋d隻保濕霜 ...

佢個外表肥啫啫 .. 好得意呀 ~~

打開後 .. 得一點 ..
朋友仔話 .. 原來佢係真空設計 ...
係要按壓 , 就會有野出 ~~

按壓後 .. 一粒cream仔出左來啦 ....
份量用上面就岩岩好 ..


好易推開 ... 而且吸收得仲好好tim呀 ^_^

其實 Mary Kay 之前真係唔識佢 . 當朋友介紹後 . 原來都係一個唔錯的品牌 ..
不過佢要買就麻煩d . 因為唔係在商鋪可以買到 . 一定要經朋友代買 .
但我唔會係到公開佢既資料的 .
咁如果大家有興趣的 . 可以私下 pm 我 . 等我介紹我朋友比你識 ^_^

沒有留言:

張貼留言