2011年11月2日

西九美酒佳餚巡禮三小時 ....... (多圖)


今次係我第一次去d個巡禮 ...
因為我家大爺近年愛上紅酒 ... 令我都比佢感染左唔少 ...
我事前已經買前個d 品酒卷  .. 去到換張証 ..拎埋隻酒就入場 ~~

我已經係一開場就入去 . 但都已經超多人啦 ~~~~~
行行下 .. maybe 近 hollween ... 所以仲有彊屍先生

不過佢好唔靚仔 . 仲要周圍撩人飲酒tim呀 ... 哈哈
行左几行 .... 都諗唔到試咩酒住 ... 咁不如食下野先 .... 嘻嘻

唔知咩腸同薯蓉 ... 好好味呀 ....
食飽飽又繼續行 ... 行下行下 .. 終於試第一杯啦

老公話入到來當然要試下不同地區的酒啦 ...
又岩既平時飲開都係法國多 .. 平時其他地區又好少無lala買一支來飲 ..
所以而家試下 "葡萄牙" 的先 .....

嗯 ... 清清地 ... 好易入口 .... 果味好似唔太出咁 ...
不過對我來講 .. 好似無乜特別咁 ...  哈哈
飲左几啖同老公 share 下 .. 就閃人 ... 再行見到支好得意的

有咩咁得意 .... zoom 近d看下 ...

見唔見呀 . 有金薄架 ... 好得意 ...
不過我無試呀 .... 只係覺得好搞笑 .. 哈哈
跟住 ... 又係食食食的時間

鵝肝set & 芝士set ...
我最鐘意就係食鵝釬架啦 .. 真係超好味呀 ...
不過芝士呢 .... 老公話超好味 .. 我就麻麻地啦 ....
由其係個件"發毛"芝士 .. 哈哈 .. 我真係頂唔到 ~~~~~~~
咁食芝士又點可以無紅酒呢 ??
搵佢來試下 ...

d支我覺得好飲呀 .... 果味好重 ... 味道好吸引 ... 正 !!!!
之後 . 去到我好想試的區

甜酒一路都係我至愛 .... 甜白酒 ... 仲唔快d試一試點得 ..
本來好想試d支

但因為佢話比人飲曬 . 所以無得試 =_=
最後唯有試佢推介的第二支

老公話甜甜地 . 但我覺得一般 . 雖然都好易入口 ..
但甜度我覺得唔夠 ... 只係一般啦 .....
咁再問佢我之前choose個支甜d定d支甜d ..
個姐姐話我choose個支甜d架 ... 搞到我更加再試 ..
不過無都無計 ...
再行lu ~~~

無lala有人唱歌 ... 搞笑 ...
之後因為有coupon .. 去到好多人排隊的龍島 .. 換左一粒朱古力 @_@

再行就係休息區 . 可以坐下抖下食下 ~~~~

仲有個大型舞台 ... 有人唱歌夾band架

再行前小小就係高級區 ... 看下相 ... 守位森嚴 ~~
d到入場費係 500蚊 ... 我d位小妹妹當然無咁豪入去啦 ..
唯有係門口影張相就算 .

跟住我就行去另一邊 ... 竟然比我見到佢地

ATV 的"香港有飯開" ... 佢係到拍咩呢 ???
原來係拍d一d野食 " 潮州 " 食品

電視都介紹 ... 我當然都要買來試下啦

不過無我想像中咁吸引 .... 好快食完就閃 ~~~
跟住再行 ... 比我搵到佢

佢係咩 .. 佢就係 "金香檳" 啦 .... 要成4000蚊一支架 ...

本來真係好想試 ... 但太多人 .. 所以無迫入去問 ..
我都想試下 4000蚊 的香檳係咩味 .. 哈哈
試唔到4000蚊的 . 試d平d的 ...

一支唔知几錢 . 試一杯的價錢係 54蚊 ....
聞一聞

好似白酒的味 ... 好多泡
飲落都係好多泡 .... 味道唔吸引我 ...
而且次次入口都係泡先 ...
其實係所有香檳都係咁丫 . 還是佢d隻特別多泡呢 ?
連坐係到拎住佢都自己出泡 , 好得意

不過係咪支支都係咁既呢 ? 真係唔知 ... 有機會要買第二隻來試下先 ~~~
跟住老公又去拎多隻紅酒試 .

紅酒 , 香櫝 , 白酒 .... 今日咩都試過下 , 真係好開心又好滿足呀 ~~~~~~
最後走時比我見到兩支高過我的酒樽

好得意 . 好搞笑 ....
但因為太多人影緊佢地 ... 我都唔好意思行埋去影相呀 .
最後就係咁 ... 就完結左我第一次的美酒佳餚啦 ...
雖然只得三小時 ... 但都超開心 ...

沒有留言:

張貼留言