2011年11月4日

優先導賞團 [香港國際美酒展2011]


第一次參加優先導賞團D個活動 ..
之前都唔知導賞團係咩 .. 但原來去係一個好得意的活動 ...
先來一張大合照

跟住 , 一行好多人就開始優先參觀由HKTDC舉辦的 - 香港國際美酒展2011

第一站係去參觀 - 保加利亞地區

每個 BOOTH 都有不同的紅酒同介紹

聽左介紹後 . 發現原來保亞利用來釀整紅酒既提子大致上同法國差唔多 ..
不過佢D紅酒樽就比較特別同埋都好靚 ...
跟住就去第二站 - 格魯吉亞

格魯吉亞釀酒歷史比法國仲要長 , 而以下D隻紅酒 ... 仲係當年前蘇聯時期史達林的國宴酒 !!!
而且仲用來招代過美國前總統羅斯福和毛澤東主席

仲有好多香檳

以下D兩支仲要係當年皇室預用的香檳TIM呀 ~

跟住老闆仲親自開左枝靚紅酒比我地試下

試個支的介紹係

酒色几靚 ... 聞落去好香 . 果味好重 ...
入口感覺好香 . 雖然姐姐話要抖下先會再好飲D ..
不過我覺得一開已經係我覺得最好飲的時候 ... 抖多陣我已經覺得佢無乜味LU ~~~
之後試完就去睇埋佢地公司好獨特既人手製酒樽

阿小姐話 . 因為每個酒樽都係全人手拉樽 . 而且因為陶瓷 . 所以係個樽身都會有D汽泡 ..
而D空氣可以會令到紅酒會產生更多變化 .. D個介紹真係好特別呀 ~~~
跟住第三法 - 加州

D個展位好大  , 好靚

聽完介紹 . 又試下先

嗯 ... 美國D提子好特別 ... 比頭先試過的更有味道 ..
個感覺好似真係食緊好多提子咁 .. 好得意 ..
跟住因為時間關係 .. 好快就要去最後一站 ... 法國

有個靚仔係到介紹

跟住到姐姐介紹 .. 佢話原來係D個紅酒節中係會有好多個好特別的試酒會 ..
不過當佢介紹時 . 原來已經 FULL 曬 ... 我地無得報名LU ~~~
最後 .. 四個特別地方我地都去完啦 ... 今日行程都完結 ..
好多謝 TDC 比D個機會我去行一轉 .. 令我更了解D個展會的資料 ..

係到 . 等我再為各位有興趣既朋友介紹一下
香港國際美酒展2011 :
11月3-4日 為業內人仕
11月5日(星期六)開放給公眾入場參與 , 眾門票$200.
今年的主題 Theme:
由香港貿易發展局主辦的第四屆國際美酒展,將於香港會議展覽中心舉行。參展商數目破歷年紀錄,多達九百三十間,他們來自全球三十七個國家和地區。意大利為今屆美酒展的夥伴國家,將雲集超過二百個參展商。另外,「國泰航空香港美酒品評大獎」的各得獎美酒也會在場展示。

以下就係展區分類

仲有新增設既區別

在場有不少吐酒用的位 , 好方便

最後 , 以下就係D几日的節目

沒有留言:

張貼留言