2011年6月14日

原來飲湯都可以減肥架 ~~ [TrimECSoup]

張圖係咪好吸引呀 !
一碗好好味的湯 ... 原來係可以減肥架 ~~
今多先要好多謝 BeautyExhange 同 TrimEC 搞左d個試飲活動 ..
等我有機會親身試下 ~~
TrimEC 新出既清新收腩湯 , 總共有 2 款味道 ~~
~ 蕃茄湯 + 磨菇湯 ~
~ 冬陰功 ~
咁因為我怕辣 , 所以我就揀左
" 蕃茄湯 + 磨菇湯 "
一盒 ... 入面有
5 x 蕃茄湯 & 5 x 磨菇湯
除左湯包外 ... 仲有一張好正的卡仔
入面係介紹大家點樣可以將d湯配合埋平時食野 . 達到減肥效果 ~~
好正呀 ... 有咁既介紹 . 可以學習下 ~~
好啦 ... 拎佢反到屋企 ....
煲水先 ~~
水滾啦 ~~~ 水滾啦 ~~~
先放好兩隻碗同兩個湯包 ...
點解要一次過沖兩包 ??
因為一包係 for 男友的 .. 哈哈... 佢要陪我一齊減肥 ^_^
拆開去先
嘩 ... 好香呀 ...
一打開就勁香蕃茄 & 磨菇味 ... 勁濃呀 !!!
真係聞都聞到口水流 ...
等我快d倒佢去落碗到先
倒好曬
跟住之後加水 ... 搞呀搞 ... 搞呀搞
搞好曬啦 ...
好好飲呀 ..
我同男友仔一人一碗 ~~
我就係負責飲 " 磨菇湯 " ...
我覺得佢味道好濃 .. 可能我加得太小水 .. 所以濃左小小 ... 但小小一碗真係好飽肚 ...
男友仔就負責飲 " 番茄湯 " ...
佢反而話個濃到好岩 ... 小小酸 .. 好岩佢飲
佢仲好搞笑咁問 .. 咁酸乜會好快餓囉 ? 我答 .. 你夜d乜知你會唔會餓囉 .. 哈哈
到大約過左四五個鐘問佢餓唔餓 .. 佢答案係 : 又係喎 .. 真係好似無乜餓既感覺 ...
哈哈 .. 佢真係勁搞笑 .. 我同佢講 , 以為你每晚一碗 .. 咁就可以減肥成功架啦 .. 哈哈
佢聽後不之几開心呀 !!! 哈哈
最後 .. 好快咁就飲完啦
咁飲完仲要介紹d咩 ... 哈哈 ..
當然係我乖乖咁收碗 , 放係洗碗盆到 ..
留反比男友洗碗啦 ... 哈哈 ...
我就功成身退啦 ~~~


沒有留言:

張貼留言