2011年8月13日

入廚樂@芝士火腿焗薯

其實我都好鐘意煮野食架 ...
不過又成日唔記得係煮既過程影相 ..
遲下我會學習記得煮時影下相 ...
等我可以係到 .. 除左同大家分享我既美容心得外 ... 仲分享下入廚樂啦 ^_^
今次想同大家分享既係
" 芝士火腿焗薯 "
材料
美國焗薯       1-2 個
火腿                  1 片
芝士                  大量
** 芝士可按個人喜好 . 因為我好鐘意 . 所以係大量 .. 哈哈 **
調味料
牛油                  少量
沙律醬              適中
胡椒粉              適中
鹽                      少量
預備好曬後 .. 就開始啦 ~~~
先將薯仔切粒 ....
跟住放入水到 ... 煲淋去 ...
煲煲煲 ........ 跟住就預備定d配料
切火腿粒 ~~~~~
跟住到芝士
之後就搞下個調味料
> 胡椒粉
> 鹽
> 牛油
> 沙律醬
跟住就 .... 搞呀搞  .......
好啦 ..... 搞好調味料既時候 ..  就先預熱個焗爐
220 度 ... 開左就由佢自己熱啦 ....
跟住d薯仔都得啦 ...倒出來 .. 係仲熱既時候就將薯仔肉壓成茸 
跟住就加埋d配料
最後就加埋d調味料
又係 搞呀搞下 ... 跟住就放落焗盤到
最後再係面頭鋪上芝士 ...
跟住就可以拎去焗啦 ...
焗 15 分鐘 ... 跟住就食得啦 !!!
因為太好味 .. 完全唔記得影相 .. 哈哈

唔知岩唔岩大家口味呢 ... 下次再煮第二樣野啦 ~~~
多謝收看 !!

沒有留言:

張貼留言