2011年7月27日

肚腩咁大 .. 真係時候要清一清啦 [FIBE-MINI]

結左婚之後 ... 日日都煮好野食 ..
雖然我都會keep住每晚餐飯要有菜 ..
但無何否認 .. 兩個人都係食多左 ...
咁除左菜之外 .. 要試下用其他野去增加自己吸收既纖維
今次就試下佢
FIBE-MINI 即飲纖維
(前排見萬寧特價係 $32.90/5支)
價錢都唔貴 .. 都即得一試 ~~~
佢係來自日本既產品
即都係專為我地現代都市人而設的產品 , 因為現代人太忙 .. 成日都食無定時 . 或者出街食飯 .
多菜小肉 .. 已經成為生活人既習慣 ~~
正常成年人每日係要吸取 20-25g 纖維 ... 但經調查所得 . 香港人平均每日只係吸取緊 8-10g 的纖維 ..
遠遠比正常的小一半 ..
久而久之 ... 咁係會令到身體好易會肥同埋經常覺得累
咁FIBE-MINI 既纖維含量好多 ... 如下圖
咁之前都未令我去試 ... 但因為個次上網睇到d個廣告 ~~
我亦都因為咁 . 所以決定要來一個腸道清洗大作戰 !!!
拎回來後 ... 佢個 packing 背面都有好詳盡的介紹 ~~

好 .. 實睇一支 FIBE-MINI
都好大支 .. 有成 100ml
除左大支 .. 我仲好鐘意佢將個到期日 mark 埋係個樽到
因為之前飲過一d咁既產品 .. 佢個到期日都只係會 mark 係個外包裝盒到 ..
搞到我成日都唔記得佢過左期未 ...
一陣飲錯好大獲丫麻
不過最得意係 ... 個樽蓋到 mark 左
除時未開時 . 我都諗左好耐 .... 點解要小心呢 ????
跟住一開就知 !!!
原來係有汽架 .... 可能佢怕d人搖過後開 .. 會太多汽飛出來 .
所以叫人小心 ... 都係几好的提示 ~~
跟住 .. 一口氣大口飲 !!!!
飲飲飲 ...
其實一口氣係飲唔曬的 ... 因為太大支啦 ...
仲要有氣 tim .. 哈哈 ~~~~
不過都係一陣就飲完

其實飲完係好飽的 ..
一肚氣同一肚水 ..
所以用來做早餐都係唔錯的選擇 ~~
今日話曬都係第一日飲 ..
7-10日後 .. 等我再report 比大家知 .
有咩結果啦 ~~~
^_^

最後 ... 唔知大家有無留意 .. 最近有個廣告

原來而家只要買 1pack 5支 .. 就可以參加抽獎啦 ...
d 獎品仲好吸引 ...
我自己都買左來參加呀 ....
想fit . 想靚 . 又想中獎的朋友 ..
快d去入貨參加啦 ~~~

沒有留言:

張貼留言