2011年6月29日

貼服 + 零毛孔 [RMK]

我諗識我的朋友都知道 , 我係一個好小化妝的人 ..
但剛剛的一個星期六 , 因為有約 , 所以就不如化個妝試下 ... 看下自己會唔會靚女D先 ...
不過先來賣個關子 , 等我介紹下 D 一隻我覺得真係好貼服 同 埋真係零毛孔既濕粉底先 ...
先比大家看下我隻膚色不勻的肥手
唔知係咪天氣凍 .. 所以有好多紅印 , 同埋好黃咁
好 .. 下一張圖 ... 係個base 既質地 .. 佢係 creamy 狀 ...
好易推 .. 岩灑我d懶人用 ...
最後 ... 大家看下 , 我隻肥手 D 色係咪均勻左好多呢 ...
上面既感覺都係 ... 好明顯d色均勻左 ... 而且好貼服 .. d毛孔仲一d都睇唔好 ... 好正呀 .
大家想唔想知佢係邊隻牌子既濕粉底呢
就係佢啦 RMK - Creamy Polished Base SPF11 PA++

沒有留言:

張貼留言