2011年4月5日

SA下 SA下 就可以纖體 ~~ [Lcartin 美佳纖]

之前睇過雜誌見到佢時 . 已經覺得好吸引 ...
可能因為佢感覺上唔係葯丸 ... 相對上令我既接受程度高 d ~~~
講緊乜 .. 乜就係佢囉
Lcartin 美佳纖水溶片 $188/1盒20片

來自瑞士既 Lcartin 係纖體保健之物 ... 利用安全 , 可靠既燒脂方配方 L-Carnitine (左旋肉鹼) , Coenzime Q10 (輔酶) 去幫助修身人士健康地纖體減重 !
除此之外 . 更配有多種維他命及綠茶素成分 , 可抗氧化同時提昇肌膚質素 ~~
以下就係佢既配方圖 ~~


好 ... 睇完介紹就開始試下先 ~~
先打開包裝

跟住我諗住打開去啦 ... 奇怪的事就發生啦 ...
點解明明係密封式既包裝 . 但條膠就甩左一大半既 ....
得小小位係無甩到 ....

不過唔緊要啦 . 我估都無野既 ...
照飲
打開

滿的 . 即係安全 .. 哈哈
好 ... 去斟水



搞點 ... 飲得 !!!!

味道 ... 甜甜地 ... 涼涼地 ...
几好味呀 ...
好快就飲完

我放係公司 .. 真係好方便 .. 我逄一至五都會飲用 ...
飲左大約4星期 .... 體重 ... 無乜輕到 ..
可能d脂肪太強啦 .... 而且我又無乜減小食野 ..
所以 ..... 好似對我無乜用 .. 哈哈
不過飲左又無壞 , 當保健都ok丫 .. 哈哈 ~~~

沒有留言:

張貼留言