2011年3月11日

原來化妝都可以好簡單 ~~ [SOFINA Primavista]

有一日 ... 晚上九點幾 .... 收到 she.com 通知 ... 抽中左試用呀 !!!
好開心呢 .. she.com d 同事真係好勁 .. 咁夜都開工通知試用者 .. 好偉大呀 ~~~~~
跟住收到 mail ... 看下今次係試用d咩呢 ??
原來係 Sofina 新出既 化妝品 呀 !!!
> SOFINA Primavista柔亮持久粉餅 SPF 25  PA++ 一盒
> SOFINA Primavista 31完美遮蓋底霜SPF 20  PA++ 一支

So Lucky ~~~ 
不過平時好懶化妝的我 ... 今次會岩用嗎 ??? 
唔理lu ... 搵日去拎左回家再看下 ~~

星期五 ... 收工後 ... 就去左九龍灣拎 ...
平時d間鋪d sales 姐姐好好人架 ... 又會教人點用 ...
不過可能今次係化妝品 .. 同埋可能佢地有其他野做緊掛 ... 雖然當時無客 ... 但佢地拎左我改紙後就好快手比左件 product 就算lu ..
又無介紹 .. only 比張 介紹單張我 . 叫我回家看下就ok ... 
哈哈 ... 個感覺好得意 ~~~

不過 anyway ... 我拎到時 ... 一睇 ...
好靚呀 ... 勁鐘意個粉盒

以下就係今次要試用既產品啦


事不而遲 ... 開始試下d產品先 ....
先試下 : Primavista 31完美遮蓋底霜SPF 20  PA++

官網介紹 :

有效遮蓋毛孔 !!! 好吸引呀 ~~~~
件product 仲好細心 .. 係個包裝到印左大概既使用份量

好 ... 講多無謂 ... 都係用下最實際
先看下我隻咩都無搽既手 ~~~~~

見唔見呀 ... 又黃又啞 ... 仲有好多乾紋tim呀 !!!
跟住 ... 搽上適當既份量
可能因為我自己都有d比較明顯既毛孔 ... 所以我習慣會以按壓既方式去搽 base

印下印下 ... 好易推開 ~~~~

唔洗一陣就印好 .... 點呀 ... 見唔見呀  .... 真係好勁喎 ... 佢都好明顯咁 cover 到我手上 d 乾紋喎 .... good
睇唔到的話 . 等我比個近鏡你地看下

點呀 .. 咁睇會唔會明顯d呀 ???
我諗上面 .. 佢遮毛孔 or 紋既功力都應該好強的 ~~~~~
評分 :
1清爽度 :

2控油度 :
3上妝貼服度 :
4遮瑕度 :
5持久度 :
好啦 ... 上完 base ... 跟住就到用朝乾粉啦 ...
又係先看下官網介紹 :

跟住 .... 睇下 .....佢個粉盒真係勁靚呀 !!

only 個盒己經送埋一個粉卜 ....
跟住到粉餅 ...  sales 姐姐比左 3號色我

原來粉餅都有一個粉卜架喎 ... d個仲要獨立包裝 .. 可以唔洗拆來用住lu ~~~~
好 ... 將佢地來個大合體先 !!!

好啦 ... 其實我平時好小用乾粉架 ... 因為我好怕會太用力 .. 會搞到好厚粉 ....
今次 .. 等我又勇敢咁試下先 !!!

拎一d .....

薄薄地 .... 搽上去 ......
e ... 又ok 喎 .... 真係好薄咁 ... 仲好似好貼 ... 唔似搽左粉咁呀 !!!

good !!!
評分 :
1清爽度 :
2控油度 :
3上妝貼服度 :
4遮瑕度 :
5持久度 :

總結..... 我真係一個一向都好懶化妝的人 .. 因為我覺得 ... 上base 上乾粉 ... 係一件好煩的事... 同埋我個人都油油地 .. 所以成日都要補妝 ... 仲煩 ...
但今次試用左d兩份 prodcut 後 ... 我試過由朝早出門口反工前 .. 上左妝 ... 可以去到收工反屋企都唔洗補妝 ....
佢控油力都几強 .. 我好鐘意 ...
所以今次要好多謝 she.com 同 sofina 比d個機會我試用 d 兩件咁好的 化妝品 ... 令我覺得 .. 原來化個靚妝會係一個樂趣來的 ...
thanks ~~~

沒有留言:

張貼留言