2011年3月14日

[So2C泰易瘦] 用左佢 . 真的有效嗎 ? (上)

早前收到通知 ... 中左由 "卓悅facebook page" 搞既活動
今次係試用廋身產品 ...
真係勁開心呀 !!!
因為係而在 , 修身對我來講真係好重要 .... ( 我諗大家都明點解架啦 ~~~  )
咁今次抽中的 .. 就係佢
SO2C 泰廋易 - 手臂線條緊瘦霜 ( 100g )

我拎到後 ... 只係望住 yoyo 個 sharp 真係勁正呀 ....
手臂得7.5" ... 好勁呀 !!!!!
不過係試用前 , 我都係習慣上網chek下佢 d 資料 :
以下係官網資料 :
產品介紹 : 特含泰國傳統草藥喇沙葉,能促進微血液循環,幫助手臂脂肪代謝。
用法 : 每天使用,在運動前或沐浴後,塗於有需要位置,打圈按摩三到五分鐘;特別集中在肥胖的部位。
嗯 ... 睇完啦 ... 即係好簡單咁按摩都應該ok啦 ...

膏狀 .... "支" 出一小粒
之後就係搽上手臂 .....
按摩 >>>>> 按摩 >>>>> 再按摩 >>>>>
咁今日係第一日 ... 我手臂既 size 係
14寸 ... 真係嚇死人 ... 係yoyo 既一倍呀 !!!!
唔知比d時間我 .. 會唔會減到d呢 ???

加油加油 ...
大家等我數日後既試驗結果啦 ~~~

沒有留言:

張貼留言