2011年3月6日

人參原來真係唔岩我架 !! [MASK HOUSE]

由細到大 .. 我都好怕所有人參既產品
人參糖 , 人參湯 , 人參水 ...
總之所有有人參的野我都唔會掂 ...
不過最近抽中個種好受歡迎的人參 mask !!
個個都讚好 ~~~
我當然都要試下啦
一盒5片 ... $75萬寧獨家
價錢上都唔係貴 ..
咁又係先介紹一下佢先啦 ... 佢全名叫 "韓蔘活膚修護面膜" 
含韓國珍貴天然人蔘萃取精華, 修補及滋潤肌膚, 有效減慢及預防皮膚老化, 解決皺紋,暗啞等皮膚問題, 同時保濕皮膚, 讓你的皮膚水水的有光澤感~
跟住 .. 拎反屋企試下啦 !!!
勁花碌碌既 packing ... 我望左好耐先知 ... 原來佢係人參來架 ... 哈哈
不過真係花花地 .. 一條條咁 .. 哈哈 !!!
唔理個packing ~~ 開來用先
一打看 .. 真係勁人參 ... 都好重味 ~~
雖然天氣凍凍地 .. 我都極速full上面
我full左大約 15 min 後 ..
覺得都有d唔對路 ... 好似有小小熱熱地的 feel ~~~
跟住就除左 ..
看下塊面
搞乜 ... 面珠好似紅紅地咁既
可能係吸收得太好掛 ....
不過我又唔覺有太多的水份增加左 ...
過多一陣 ... 一路打機一路覺得唔對路 ..
因為塊面越來越熱 !!!!
ohno !!! 原來我敏感啦 ~~~
今次係紅曬tim呀 !!!!
總之 ... 佢真係好重人參未 .. 我估岩用的朋友應該會覺得佢好好 ..
但原來人參真係唔岩我架 ...
所以 ... 最後就比曬我妹用 .. 希望佢岩用啦 .. 哈哈 ~~~

沒有留言:

張貼留言