2011年2月15日

眼部特效夾功三天試用 [Isa Workshop Intensive Whitening Therapy Eye Mask]

之前有blogger講過d 一隻 eye mask 好有效 , 只要一次過連用5日真係有收緊眼袋功效 ..
而我點解會係只用三天 ?? 因為我發現 .. 我仲有三塊 eye mask 未用曬 .. 
所以就來一個三天試用大計 . 看下係咪真係有用先 
看下我三天試用 , 係用d咩先 ~~
每晚計劃 :
1. eye mask 一片 ( 15 - 20分鐘 )
2. water2 eye essence deluex ( 自我按摩 )
以下係試用圖 .... 小心嚇親丫 ~~~
.
.
.
.
.
.
.
.
1. 
2. 
好啦 ... 咁就過左三日啦 ...
結果大家想唔想知呢 ...
先比大家看下未做d個三日特效試用 ~~
跟住 ... 三日後 ..
.
.
.
.
.
.
排埋兩張比大家看下 :
                                  前                               後
點丫 ... 有無分別呢 .. 唔知係咪相影得唔好 ..
我d同事好明顯見到眼袋細左 ... 黑眼圈淡左 .. 
不過only用左三日 .. 打後無用lu ~~~ 唔知keep到几耐呢 .. 哈哈

沒有留言:

張貼留言