2011年1月9日

[Slimmm] 體重管理計劃 - 介紹篇

早前收到 she.com 通知 ... 佢地抽中左我成為 slimmm 既試用大使 ...
真係勁開心呀 .. .係人都知我有几需要減肥架啦 ..
今有得試用 .. 真係勁好呀 ..
今次仲係可以試用足一個療程 ... 真係岩曬我 ...
不過係試用前 , 當然要先了解下佢地既產品啦 ..
成個療程冇既產品如下 :
~ 什錦口味代餐奶昔 ( 12包 )
~ 代餐湯 ( 6包 )
~ 代餐棒 ( 2支- 朱古力味 , 2支-焦糖朱古力味
~ 早餐代餐棒 ( 2支 - 乳酪杏仁夏威夷果味 )
~ 零食棒 ( 2支 - 朱古力椰子味 )
~ 1個奶昔杯

 佢既建議飲食係 :

代餐計劃建議每日進食三餐及三次零食,而且每週有一日破例日!!
好似好 relax 咁呀 .. 哈哈
最後 , 等我講下自己個身形先 ..
識我的都知我係勁肥架啦 ... 所以 BMI 係肥胖都唔出奇啦 .. 哈哈
睇完d數知 .. 我都覺得自己真係係時候減肥啦 ... 嘻嘻
最後 ... 我仲有個消息話比大家知 ..
而家佢地做緊新年promoto呀 ~~~
所有產品均可享85折優惠
代餐棒 - 買三送一
零食棒 - 買二送一
大家想減肥跟住靚靚過新年 .. 就快d去買來輕輕鬆鬆過新年啦 !!!

沒有留言:

張貼留言