2011年1月2日

換sample史 ...

我記得 , 我應該係2007年尾開始接觸 sample d  一樣野 .. 個時直頭換上引 ... 乜都換 . 岩用唔岩用的 product 都去換 ..
總之就好似心引咁 .. 唔換唔安樂 ..
雖然我已經keep住好努力咁用d sample 或者送比朋友 ..
但依然仲有好多.
sample size 支裝 :
sample size 包裝 :

其實d到話多唔多 , 話小又唔小  ... 但真係換下換下唔覺 ...
所以我而家已經係有選擇性地換 ..
自己岩用 , 朋友岩用 或者 好用的 product 我先會去換...
而以下就係抽獎或者朋友送而得來貨 size 的 product ...

又係唔知几時先用得完 ...
我諗我今年同下年都唔可以再買 skincare 啦 ... 要下定決心用灑去

沒有留言:

張貼留言