2011年1月8日

Max Factor SECOND SKIN FOUNDATION 水嫩凝肌粉底液

我都好小化妝 .. 所以對所有化妝品都係一知半解 ..
但今次有幸抽中試用 MAX FACTOR 新出的產品...
當然都係要上網了解下佢先啦
MAX FACTOR向來注重粉底研發,明白女性愛美,需要優質粉底展現完美肌膚,全新 SECOND SKIN FOUNDATION 水嫩凝肌粉底液」,憑藉突破性科技,令粉底與肌膚色調完全融合,創新配方遮蓋瑕疵,塑造理想膚色,近鏡、再近鏡都不讓人看見化妝痕跡,自然完美。
Second Skin Foundation 水嫩凝肌粉底液」擁有接近60%水份,屬於oil-in-water水包油乳液狀,與肌膚含水量相似,使粉底貼服於皮膚上。此外,嶄新技術讓Second Skin Foundation的粒子及質感特別貼近肌膚彈性面層大大增加粉底與肌膚的融合度,上妝猶如保濕霜一樣,簡單易用,察看不出粉底的痕跡。Second Skin Foundation亦可以遮蓋毛孔、暗瘡等瑕疵,同時為肌膚注入適當的水潤感受,使肌膚時刻保持柔滑,嬌嫩動人。
佢仲有5種色調以供選擇:
l   #40 Creamy Ivory
l   #55 Blushing Beige
l   #65 Rose Beige
l   #70 Natural
l   #75 Golden
只係睇見介紹 ... 已經覺得好吸引啦 .... 當然都係快D去拿來試用下先得 .... 
拎左啦 .... BA 姐姐比左  #55 Blushing Beige 我試用 ...
岩曬啦 ... 我要去飲 .. 要化妝 ... 就用佢啦 ...
因為我係化完先記得影相 ... 所以唯有拿一點來影相 ...

咁大家都知道我係化妝BB班架啦 .. 咁我又唔識好似D人教咁 .. 用掃 OR 棉 來上粉 .. 所以我每次都係用手 ... 以最簡單直接的來搽上面 ... 不過D用手D個方法真係唔太好架 .. 因為我成日覺得化完妝後好厚粉咁 , 好似戴咗面具咁 , 就係因為咁 , 所以我都勁小化妝  ...
但當我第一次將D支 MAX FACTOR的Second Skin Foundation 試上面之後 , 發現支粉底好薄好易 , 唔洗好似D化妝師咁 . 用掃 OR 棉 .. 都可以做到好薄 , 好貼面既效果 , 好似真係粉底同皮膚合二為一咁 , 真係好正 
而且佢遮瑕都好勁 , 例如 :
千年黑眼圈

粗大毛孔

佢全部都可以幫我搞點曬 ... 真係正呀 ..

最後比多張 ...
由 MAX FACTOR 同 ENID 幫我完成的美妝圖一張 ... 希望無嚇親大家啦 

沒有留言:

張貼留言