2010年12月28日

Slendertone 終於決賽

記唔記得我一個月前參加左 SLENDERTONE「新娘有塑得計」大挑戰 !!!!
唔記得唔緊要 , 可以去d到重溫 : http://www.beautylife.hk/space.php?uid=252&do=blog&id=13227
原來唔經唔覺 .. 就己經過左一個月 , 仲己經到左d一日啦 ....
真係勁緊張 ...
其實一路我真係覺得自己好懶 ...
無介口 . 我放假時 , 腰帶會跟我一齊放假 ..
其實我當初 join 時都係一心為禮物 ... 看下佢有咩禮物咁吸引

吸引我的就係  : 斯林百蘭俊雅雙人床褥 , 因為一張好的床褥真係好貴 ...
所以當時我就諗 .. 我咁肥又多肉 ... 參加左 , 無理由我唔會減得最好架 .....
不過我真係太懶 ... 唉 , 當中期報告時 ...
有參賽者已經減左 2 寸 ... 但當時的我只係減得1.5寸 ... 我諗 .. 唉 .. 無架啦 ...
但真係估都估唔到 ... 終於到左d日 ...

去到時 ... 因為另外三名參賽者都因為有事 , 所以放棄左無來 ...
得返我 同 另外兩位到達 ...
跟住就入左房 ... 先度身磅重 .. 真係好緊張 .... 主辦單位仲唔比人睇個結果 .. 話要保持神秘
度完身 ..  我地係到食野 ... 有沙律 , 生果 ... 好好味 ...
跟住就係頒獎時間啦 ... 先頒左個 "全情投入大獎"
得獎者可以得到 SLENDERTONE修面機

其實真係唔洗佢講我地都已經知道得獎者係邊個啦 ...
因為佢真係好勤力打blog .. 得獎者就係 aminn 啦 ... (你地都識佢啦 .. 哈哈 ) 偷佢張相先

好開心呀 .. 後來聽返 , 原來 aminn 一路都係最想得到d份禮物的 ... 真係好呀 . 得嘗所願呀 ~
跟住就係到頒 "終極大獎" 啦 .... 得獎者係





係我呀 !!!! 嘩 ... 勁開心呀 !!!!

最後走前來個大合照先 ... (我仲係最肥個個 .. 哈哈 .. 不過我會努力架 !!! )

我都得嘗所願啦 .... 返到屋企即折開封信看下 ...
oh ... 有小小失望tim ... 因為佢係送左張 4*6尺的床比我 ...
但我新屋張床係 4.6*6.3尺呀 ... 點算好呢 ..
當然係send個 mail 問下 ids-elise啦 ... 希望佢幫到手 ...
今日收到feedback ... elise 話可以加錢換張大床呀 !!!
又再勁開心呀 !!!!
最後要好多謝 ESD Life / IDS / SLENDERTONE智能腰帶 / 斯林百蘭 ... 
祝各位美美新娘子繼續用條腰帶為我地既修身事業來個大作戰 !!!
ESD Life wedding 繼續越做越好 .... 為新娘子帶來多d不同的試用 .. 哈哈 ~~~
IDS 的靚女幫手 ... 開開心心 .. 工作愉快 !

沒有留言:

張貼留言