2010年12月4日

純玩深圳一天遊 [安信旅遊]

其實我真係好小上深圳架 ... 係我認知既深圳係 
"羅湖商業城" , "書城" , "東門"
不過以上地方我都只係去過一次 ... 因為我同男友都唔係太like上大陸的 ~~
但今次好開心 .. 抽中左由 安信旅遊 x Beautylife.hk 搞的一個 "純玩深圳一天遊"
咁因為男友唔得閒 . 我就好乖女咁帶左媽咪一齊去玩 ~~
因為得我地兩個 ... 唯有自拍下啦 ... 哈哈
好啦 ... 開始講下 ... 我地d個一天遊玩左d乜先 ~~
晨早上到去深圳集合 . 跟住去埋其他關口接曬d團友後 ...
係九點四 ... 終於正式出法 ....
安信個 logo 真係好可愛 .. 見到佢笑 . 我都想笑呀 .. 哈哈

d 位係我地今日既導遊哥哥 ... 嗯 ... 我唔記得佢叫咩名啦 ...
不過佢好好 . 好有禮貌的 ~~
跟住佢一路介紹 ...
終於到達第一個景點 : 深圳國際園林花卉博覽園
到達落車後 , 先係導遊講解

不過一聽個名都知佢係一個花園啦 ~~
不過要欣賞d個花園 , 就先係行山 ....
開始行啦 ~!!!!!
行到上山頂 !! 有好多壁畫 .....
做得好真 ... 好靚呀 ~~~
跟住再行 .... 見到隻好搞笑的公仔 ...
唔知點解佢會係山頂既呢 ?
不過唔理啦 ... 同佢影張相先 ~~
影完相再行 。。。 有人行到上去 ..
我估上面風景應該好靚既 ...
不過太高又遠... 我同阿媽放棄左 .. 去左周圍影相~~~
行行下去到個花圃
跟住就同d花影左好多好多相 ~~~
之後再行 ...
原來今年係 "深圳第26屆世界大學生運動會" .... d到有好多好得意的公仔佈置 .
真係好得意呀 !!!
時間過得好快 。。。 大致上都行完d個大公園 !!!
跟住又上車 .. 去下一個景點 ~~~
到達後 .. 個博物館真係好大 ...
勁多展館 ..
不過參觀時間只係得45分鐘 ...
根本就唔夠時間 .... 我同阿媽只係行左兩個展館已經無時間lu ...
其實好多展館都好特別 ,, 但我最鐘意的都係d几張相
哈哈 ... 同鄧小平先生合照 !! yeah !!!
跟住就到 lunch time啦 ~~~
午餐係在"華南城"品嘗 <華南客家健康宴>
無記錯好似八餸一湯 .... 白飯任添 ~~
不過不失 .. 都唔會好難食 .. 叫做 ok 咁啦 !!
食飽飽之後就係自由活動時間 ....
係佢地聲稱"廣東最大國際批發商城[華南城]" 到自由活動
講真 , d 到真係好大 ... 但係 . 間間商鋪都無開
全個商場我估只係得10%的商鋪有開 ...
但自由活動時間有成 2 小時 ...
我同阿媽唔洗 1 小時已經行完 ...
好彩佢個場都有d椅 .. 我地都有得坐下 ... 唔係實死得 ~~~
終於好辛苦咁捱過左d個自由活動時間啦 ....
跟住就再上車去最後一個景點
"牛湖大水田古村" 又名 "版畫村"
d到真係好古色古鄉呀 ~~~
不過落車後 . 我同媽咪去睇版畫時 .. 發現一大班團友一支箭咁飛左去另一邊 ...
咁我地又跟過去八下 ..
原來 ..... 另一邊係有好多菜田呀 !!!!
好多團友已經來過好多次 。。。 佢地勁買菜呀
哈哈 ... d菜又真係好新鮮既 ..
不過我同阿媽都無買到呀 ~~~
之後我地睇完菜又反去睇版畫
好多好得意的作品 。。。 
睇完後 .. 今日既活動都完滿結束啦 !!!
最後佢地車反我地去深圳解散 ~~~

今日全個行程都好滿意 ... 除左自由活動時間 ...
如果去個真係有野行的地方做自由活動應該會好好多架 ~~

最後 .. 再次多謝
"安信旅遊" x Beautylif.hk 搞左今次個活動 !!
thanks

沒有留言:

張貼留言