2010年10月7日

參加左 : SLENDERTONE「新娘有塑得計」大挑戰 !!!!

早前係睇到 esd life 有個好吸引既廣告呀 !!
就係 "SLENDERTONE「新娘有塑得計」大挑戰 "

廣告講明 . 只要係2010年或2011年的準新娘就可以參加 ...
當時登記得 ... 已經係到諗 ... 如果中左就正啦 !!! 
點知係星期二收到電話通知 ...
真係中左呀 !!!!  真係超級開心呀 
今日終於第一次 garthering 啦 ....

總共有 6 位參賽者 , 不過得 5 位出席左d次 garthering ...
有 1 位好快 .. 9月就結婚啦
另外 2 位 就 11月結婚
而另 1 位 . 就未定 .. 但會安排係 下年前半年結婚 ..
而我 .... 就係下年 5 月結婚啦 ..
所以今次中左d個試用 .. 真係超級開心 ..
岩曬我 ... 因為我 now 真係要開始減肥啦 ... 

好啦 ... 等我先講下今日個 garthering 先 ..
先大家自我介紹下 .. 講真 .. 三個女仔一個墟 , 所以大家傾下傾下好快就有講有笑 ..
跟住就係 Elsie 為我地介紹下今次個比賽先啦 ..  
之後就當然係介紹下公司啦 ... (遲下我會出post介紹比大家)
跟住就拆禮物 ....  "SLENDERTONE智能修腹腰帶" 
打左 ... 之後 ... 裝好後就係咁

好輕手 ... 好方便 ...
咁因為要打開個肚皮先可以用到 .. 所以大家都無試用到 .. 哈哈
之後仲有營養師教我地點食野 ...
佢教我地 , 只要做到 小油 , 小糖 , 小鹽 ... 咁就會靚靚架啦 ... (不過詳情 , 試下再話比大家知)
教完食野 ... 當然係做運動啦 ...
Elsie 仲好好咁 print 定一份 hard copy 比我地睇 .. 可以跟住做

哈哈 ... 我到而家仲係好開心 ... 所以唔打啦 .. 我要試用啦 ...
希望會有好成績啦 ~~~
試下後再同大家介紹 

沒有留言:

張貼留言